Przychody reklamowe stacji telewizyjnych z festiwali muzycznych. Polsat liderem - Marketing przy Kawie
Przychody reklamowe stacji telewizyjnych z festiwali muzycznych. Polsat liderem
  • 0
  • 1
8.09.2017

Przychody reklamowe stacji telewizyjnych z festiwali muzycznych. Polsat liderem

Wśród stacji telewizyjnych największe przychody reklamowe z transmisji festiwali muzycznych w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął Polsat. Zarobił na nich ponad 130 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 września 2017