Branża spożywcza, telekomunikacyjna, finansowa czy energetyczna? Nie ma to najmniejszego znaczenia – firmy wyjątkowo chętnie angażują się w kosztowny sponsoring różnego typu festiwali.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po co jednak na rozrywkę stawiają np. banki? Chodzi przede wszystkim o budowę wizerunku. Festiwalowy kontekst ma zburzyć wyobrażenie potencjalnego klienta o korporacyjności i bezduszności instytucji. Sprzedaż ma wówczas drugorzędne znaczenie.
Off Festival przygotowywany był razem z mBankiem. Ale jak twierdzi organizator, Artur Rojek – „marki współpracujące z Offem to nikt przypadkowy”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.