„Jak jesteśmy młodzi, nie pytamy babć o przeszłość. A potem jest już za późno” – klip promujący Up To Date Festival
  • 1
  • 2
8.09.2017

„Jak jesteśmy młodzi, nie pytamy babć o przeszłość. A potem jest już za późno” – klip promujący Up To Date Festival

„Za darmo” to nowy spot promujący Up To Date Festival – festiwal muzyki elektronicznej w Białymstoku. Od kilku lat spoty tego festiwalu budzą duże zainteresowanie, a niektóre zdobywają nagrody w konkursach reklamowych.

Jak dotąd organizatorzy przygotowali filmy reklamowe z udziałem dresiarza Cinka czy profesora Jana Miodka. Ubiegłoroczny spot „Bagaż życia” zdobył dwie nagrody Klubu Twórców Reklamy.

Tym razem do udziału w białostockim festiwalu zachęca sentymentalna historia z ważnym przesłaniem. Jest nim zachęta do wysyłania kartek pocztowych do bliskich, w szczególności do dziadków i babć.

Kartki pocztowe, o których mowa w filmie, będą dostępne bezpłatnie podczas Up To Date Festivalu. Będzie można opatrzyć je festiwalowym znaczkiem, kultowym już przesłaniem „Pozdro techno” i wysłać.

Na terenie festiwalu stanie skrzynka pocztowa, z której będzie można wysyłać bezpłatnie kartki do bliskich. Zdaniem organizatorów akcja nabiera tym samym charakteru kampanii społecznej.

Pomysł na „Pocztówkę do babci” spotkał się z pozytywnym odzewem internautów i emocjonalnymi reakcjami w kanałach społecznościowych. Film w niecałe dwie doby od udostępnienia osiągnął ponad 240 tys. wyświetleń.

Już 6 lat temu, w pierwszej reklamie festiwalu, program koncertów referowali staruszkowie w parku („Takie coś jest możliwe tylko w Białymstoku”). Później powstała łącząca pokolenia akcja „Techno dla seniorów”.

Osoby w wieku 50+ mogą uczestniczyć w wydarzeniu bezpłatnie. Ma to promować imprezę, lecz także obalać stereotypy – te związane z wiekiem i preferowaną muzyką, jak również te wiążące się z samym Białymstokiem.

Oprócz spotów, które często stają się viralami, w ramach promocji wydarzenia przygotowywana jest m.in. kolekcja mody „Pozdro techno” oraz gadżety. Wśród nich są reklamówki w estetyce z lat 90. wzorowane na Hugo Boss (tzw. „Bagaż życia”), zapalniczki „Tańszej nie było”, a w tym roku – okolicznościowe kartki i znaczki z postacią Cinka.

Up To Date Festival to wydarzenie odbywające się od siedmiu lat w Białymstoku. Pierwotnie jego miejscem były dawne magazyny wojskowe Węglowa. Obecnie koncerty grane są w podziemiach Stadionu Miejskiego, w Operze i Filharmonii Podlaskiej oraz Muzeum Rzeźby im Alfonsa Karnego w Białymstoku. W tym roku imprezę zaplanowano na 8 i 9 września.

Dyrektorem kreatywnym festiwalu i pomysłodawcą związanych z nim działań marketingowych jest Cezary Chwicewski. Realizuje on filmy promujące imprezę wspólnie z Krzysztofem Kiziewiczem, wielokrotnie nagradzanym autorem spotów, klipów i filmów, a także projektów społecznych i artystycznych, opraw spektakli czy eventów.

  • 2

 

8 września 2017

7 września 2017

Reklama
Czytaj także
Reklama