0 4 0 0 0 14.12.2017Chiński mistrz olimpijski pije mleko ŁaciateGimnastyk Pane Chen Yibing promuje mleko Łaciate. SM Mlekpol podpisała umowę z chińskim mistrzem olimpijskim.
0 0 0 0 0 14.12.2017BZ WBK przejmuje część Deutsche Banku PolskaBZ WBK ze swoim większościowym akcjonariuszem Banco Santander podpisali umowę z Deutsche Bank AG. Dotyczy ona przeniesienia na BZ WBK wydzielonej części Deutsche Bank Polska.
0 0 0 0 0 13.12.2017Dawtona wybrała agencję social mediaMarka Dawtona rozstrzygnęła przetarg na wprowadzenie nowej platformy komunikacji w mediach społecznościowych oraz stałe tworzenie treści. Wygrała agencja Cut The Mustard.
1 0 0 0 0 13.12.2017Co Maria Skłodowska-Curie przeczytałaby o sobie w social media?„Nauka nie jest dla kobiet!”, „Jesteś tylko asystentką prawdziwego odkrywcy”, „Jesteś dowodem, że edukacja szpeci kobiety”. Takie słowa w spocie Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka kierowane są do Marii Skłodowskiej-Curie. Film to podsumowanie projektu „Przemoc wobec kobiet w Sieci”.
2 1 0 0 0 13.12.2017Autorzy Busem przez świat w kolejnej odsłonie kampanii Idea BankuIdea Bank kontynuuje kampanię „Jestem firmą”. W działania zaangażowano kolejnych influencerów. Tym razem o prowadzeniu własnego biznesu opowiadają Aleksandra i Karol Lewandowscy, założyciele bloga Busem przez świat.
0 0 0 0 0 13.12.2017Harbingers – nowa agencja digital i performance marketingu dla e-commercePowstała agencja Harbingers. Dołączyli do niej Kornel Dulęba, Piotr Kwinta i Filip Krasiński. To współtwórcy i byli pracownicy Semahead, agencji SEM wchodzącej w skład Grupy Interia.
0 1 0 0 0 13.12.2017Polska agencja nagrodzona podczas UK Search AwardsAgencja Elephate została nagrodzona w 7. edycji UK Search Awards. Doceniono ją za kampanię SEO sklepu Oponeo na rynku brytyjskim. Przyczyniła się ona do 668-procentowego wzrostu widoczności marki w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
0 0 0 0 0 13.12.2017Raiffeisen Polbank wybrał agencję do obsługi ATL i BTLAgencja Opus B wygrała przetarg Raiffeisen Polbanku. Zajmie się strategiczno-kreatywną obsługą marki w zakresie ATL i BTL.
0 3 0 0 0 13.12.2017Polska specjalność – zakupy last minute w Sieci. Badanie Kantar Millward BrownBożonarodzeniowe zakupy już w pierwszych tygodniach grudnia? To rzadkość. 7% Polaków kupuje prezenty na święta z wyprzedzeniem. 49% z kolei odkłada tę sprawę na ostatnią chwilę – wynika z badania pracowni badawczej Kantar Millward Brown, przeprowadzonego na zlecenie firmy PayPal.
0 0 0 0 0 13.12.2017Kaufland wybrał Leo Burnett Warsaw do obsługi strategiczno-kreatywnejPrzetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland wygrała agencja Leo Burnett. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie.