Coca-Cola w Rumunii przygotowała etykiety, które działają jak opaski wstępu na muzyczne festiwale (wideo)
  • 1
  • 1
29.05.2017

Coca-Cola w Rumunii przygotowała etykiety, które działają jak opaski wstępu na muzyczne festiwale (wideo)

Na butelkach Coca-Coli w Rumunii pojawiły się specjalne etykiety. Można je zerwać i użyć jako wejściówki na wybrane festiwale muzyczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2017

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2017

Rynek reklamowy wzrósł o 2,3% w I kw. 2017 r. Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media (infografika)

Po trzech miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 1 916,6 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 2,3% więcej niż w ubiegłym roku. Po raz kolejny rynek wzrósł dzięki wysokim nakładom na reklamę w Internecie. Mobile ma ponad 36-procentowy udział w wydatkach na reklamę online. Motorem wzrostu były media, telekomunikacja i farmacja.