Samo-chód, czyli luksus prowadzeniaSamo-chód, czyli luksus prowadzeniaSamo-chód, czyli luksus prowadzeniaSamo-chód, czyli luksus prowadzenia
Bardziej do jeżdżenia czy do mieszkania?

Samo-chód, czyli luksus prowadzenia

Samo-chód, czyli luksus prowadzenia
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Osoby, które narodziły się w tym momencie, nie będą nawet wiedziały, co to jest prawo jazdy. Brzmi jak początek książki SF? A jednak to słowa jednego z profesorów pracujących na Uniwersytecie Kalifornijskim.

Być może kilka lat temu taka opinia wydawałaby się szalona, jednak wizja autonomicznych samochodów na ulicach z każdym dniem staje się bardziej realna. Popularyzacja tych aut wynika nie tylko z efektu skali i coraz tańszych rozwiązań technicznych, ale i zmian ludzkich potrzeb – z posiadania w kierunku samego użytkowania pojazdu.

Jeszcze nie tak dawno jeden radar Lidar z samochodu Google kosztował 75 tys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się