Press-Service na PR Forum w Warszawie
  • 0
  • 1
19.11.2007

Press-Service na PR Forum w Warszawie

Firma Press-Service Monitoring Mediów została sponsorem warszawskiego PR Forum, które odbędzie się w dniach 20-21 listopada 2007 r. w hotelu Marriott. Uwieńczeniem Kongresu jest uroczyste ogłoszenie wyników konkursu „Złote Spinacze”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2007

Drugie życie Briefu (Brief 97/10, 25.10 – 24.11.2007)

Tematem z okładki listopadowego Briefu jest internetowa gra (czy może wirtualna rzeczywistość) Second Life, coraz częściej wykorzystywana do działań marketingowych. Zarówno w artykułach jak i w redakcyjnej dyskusji podkreślano społecznościowy aspekt i potencjał gry. Konrad Jerin („Społeczności wirtualne”) pisze nawet, że Second Life jest serwisem, który wykorzystującym mechanizmy społecznościowe w najbardziej zaawansowany sposób. Jednak warunek zbudowania i utrzymania społeczności jest ciągle ten sam – cele jej powstania i kierunki rozwoju muszą być zbieżne z celami i oczekiwaniami użytkowników.

18 listopada 2007

16 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2007

Z czym się kojarzy marketing doznań? (AdWeek)

Experiential Marketing: Changing the way you relate to brands, AdWeek, 14.11.2007.

Clickin Research przeprowadziło dla Experiential Marketing Forum (EMF) badania na temat postrzegania marketingu doznań (experiential marketing) wśród specjalistów marketingu i reklamy. Najważniejsze skojarzenia specjalistów związane z EM to: doznania zmysłowe, interakcja, relacja (więź). Najmniej głosów otrzymały: konsumpcja, respons.