W USA call centers wracają do kraju (CRM Buyer)
  • 0
  • 1
18.11.2007

W USA call centers wracają do kraju (CRM Buyer)

G. Rico, Will Customer Complaints Bring Call Centers Back to the US?, CRM Buyer, 12.11.2007

Wyniki badań pokazują, że świadomość klienta, iż centrum obsługi znajduje się za granicą, potrafi obniżyć ocenę jakości obsługi nawet o 26 punktów. Kontakt z zagranicznymi call centers potrafi też spowodować zerwanie relacji z firmą dwukrotnie częściej, niż w przypadku krajowego centrum.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2007

Z czym się kojarzy marketing doznań? (AdWeek)

Experiential Marketing: Changing the way you relate to brands, AdWeek, 14.11.2007.

Clickin Research przeprowadziło dla Experiential Marketing Forum (EMF) badania na temat postrzegania marketingu doznań (experiential marketing) wśród specjalistów marketingu i reklamy. Najważniejsze skojarzenia specjalistów związane z EM to: doznania zmysłowe, interakcja, relacja (więź). Najmniej głosów otrzymały: konsumpcja, respons.