Drugie życie Briefu (Brief 97/10, 25.10 – 24.11.2007)
  • 0
  • 1
19.11.2007

Drugie życie Briefu (Brief 97/10, 25.10 – 24.11.2007)

Tematem z okładki listopadowego Briefu jest internetowa gra (czy może wirtualna rzeczywistość) Second Life, coraz częściej wykorzystywana do działań marketingowych. Zarówno w artykułach jak i w redakcyjnej dyskusji podkreślano społecznościowy aspekt i potencjał gry. Konrad Jerin („Społeczności wirtualne”) pisze nawet, że Second Life jest serwisem, który wykorzystującym mechanizmy społecznościowe w najbardziej zaawansowany sposób. Jednak warunek zbudowania i utrzymania społeczności jest ciągle ten sam – cele jej powstania i kierunki rozwoju muszą być zbieżne z celami i oczekiwaniami użytkowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2007

16 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2007

Z czym się kojarzy marketing doznań? (AdWeek)

Experiential Marketing: Changing the way you relate to brands, AdWeek, 14.11.2007.

Clickin Research przeprowadziło dla Experiential Marketing Forum (EMF) badania na temat postrzegania marketingu doznań (experiential marketing) wśród specjalistów marketingu i reklamy. Najważniejsze skojarzenia specjalistów związane z EM to: doznania zmysłowe, interakcja, relacja (więź). Najmniej głosów otrzymały: konsumpcja, respons.