Z czym się kojarzy marketing doznań? (AdWeek)
  • 0
  • 1
16.11.2007

Z czym się kojarzy marketing doznań? (AdWeek)

Experiential Marketing: Changing the way you relate to brands, AdWeek, 14.11.2007.

Clickin Research przeprowadziło dla Experiential Marketing Forum (EMF) badania na temat postrzegania marketingu doznań (experiential marketing) wśród specjalistów marketingu i reklamy. Najważniejsze skojarzenia specjalistów związane z EM to: doznania zmysłowe, interakcja, relacja (więź). Najmniej głosów otrzymały: konsumpcja, respons.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2007