Ponad 1 mln zł na Polskie Sztuczne Serce dzięki klientom Inteligo!
  • 0
  • 1
17.02.2005

Ponad 1 mln zł na Polskie Sztuczne Serce dzięki klientom Inteligo!

Dzięki klientom Inteligo korzystającym z karty płatniczej Inteligo Visa Electron z Sercem oraz Serwisów SMS z Sercem na konto Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca trafiło już 1.072.000 zł. Równocześnie w najbliższą sobotę, 19 lutego, w studiu TVP obędzie się kolejna edycja programu „Serce masz tylko jedno”, w trakcie którego będą zbierane środki na ten cel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2005

W 2005 roku w Polsce będzie 10 milionów internautów

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) podsumowało funkcjonowanie rynku internetowego w 2004 roku. Z prezentowanych danych wynika, że był on rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii w ciagu 12 miesięcy liczba nowych internautów wzrosła o ponad 1,5 miliona osób. IAB ocenia, że na koniec 2005 roku w naszym kraju będzie już co najmniej 10 milionów internautów. Polska jest na trzecim miejscu w Unii Europejskiej pod względem dynamiki przyrostu nowych internautów. W ciągu ostatnich czterech lat ich liczba podwoiła się.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2005

RedDot rewolucjonizuje ofertę

RedDot wprowadza na polski rynek rozwiązanie informatyczne, które umożliwi organizacjom samodzielne tworzenie i rozwijanie zaawansowanych funkcjonalnie serwisów internetowych, w tym także intranetów i ekstranetów. Nowy system nosi nazwę RedDot Enterprise Content Management Suite 6.0 (ECMS). Dla wielu firm ECMS 6.0 oznacza możliwość tworzenia we własnym zakresie portali korporacyjnych, których rola daleko wykracza poza funkcje informacyjne. Nowe rozwiązanie jest daleko idącym rozwinięciem oferty niemieckiego koncernu, który dotychczas kojarzony był z dostawcą rozwiązań do zarządzania zawartością serwisów internetowych.