0 1 0 4.10.2005Nowy serwis internetowy www.aster.pl1 października 2005 r. ASTER, największy operator telekomunikacyjny, oferujący usługę TRIPLE PLAY (telewizja, internet, telefon) na terenie Warszawy i okolic, uruchomił nowy serwis internetowy.
0 1 0 4.10.2005S4 przygotowała urodzinową kampanię GeantAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na obsługę kampanii 9. urodzin Geant Polska. Agencja już wcześniej współpracowała z tym klientem, tworząc i prowadząc program lojalnościowy. Tym razem S4 zajmuje się planowaniem, strategią i kreacją całości przedsięwzięcia.
0 1 0 4.10.2005A może Mediolan…?Tylko w ten weekend można kupić bilet na lot do Mediolanu i z powrotem za jedyne 199 złotych, łącznie z opłatami lotniskowymi. Loty z Warszawy i Wrocławia do Mediolanu już od 15 grudnia 2005 roku.
0 1 0 4.10.2005Janmedia bada serwisy korporacyjneAgencja interaktywna Janmedia rozpoczyna coroczne badanie efektywności serwisów WWW. W tym roku eksperci Janmedia przyjrzą się serwisom korporacyjnym. Zaprojektowano badania ilościowe i jakościowe. Mają one na celu określenie poziomu wykonania serwisów korporacyjnych, ze szczególnym naciskiem na badanie ich intuicyjności i efektywności. Analityków Janmedia szczególnie interesuje podejście polskich webmasterów i edytorów serwisów korporacyjnych do pojęć związanych z ergonomią, użytecznością i architekturą informacji.
0 1 0 4.10.2005Słodkie szalone zooOd 15 września br. PARTNER ASM realizuje działania merchandisingowe i promocje sprzedaży dla firmy Dr. Oetker Polska. „Szalone ZOO” to promocja sprzedaży obejmująca desery tradycyjne (kisiele, galaretki i budynie) z oferty Dr. Oetkera. Zarówno działania merchandisingowe jak i „Szalone ZOO” obejmą swoim zasięgiem sieci handlowe w całym kraju i potrwają do 10 listopada br.
0 1 0 30.09.2005Miesiąc CarrefouraW hipermarketach Carrefour w całej Polsce trwa „Miesiąc Carrefoura”. Podczas tej specjalnej akcji na klientów sklepów czeka loteria promocyjna oraz liczne niespodzianki. Akcja trwa od 21 września do 18 października.
0 1 0 30.09.2005Toolbox przeprowadził szkolenia dla koncernu NovartisZakończyła się pierwsza edycja szkoleń Rodzinnej Akademii Atopowego Zapalenia Skóry, odbywających się w ramach kampanii „Atopia pod kontrolą”. Kampanię dla koncernu Novartis – światowego lidera w dziedzienie ochrony zdorwia - prowadzi agencja Toolbox Creative Communications.
0 1 0 30.09.2005Akcje SMS-owe wsparciem działalności charytatywnej PTCZbiórki pieniędzy za pośrednictwem SMS-ów są jedną z najpopularniejszych form wsparcia działalności charytatywnej. Od początku 2005 roku Polska Telefonia Cyfrowa przekazała na cele charytatywne już blisko 4,5 mln zł pochodzące z akcji SMS-owych (przekazywane jest zawsze 100% wpływów netto, to jest bez podatku VAT, który zgodnie z przepisami jest odprowadzany do Urzędu Skarbowego).
0 1 0 30.09.2005Nowa Kampania „Miasto Kobiet” Samsung E530Podczas pokazu jesiennej kolekcji Macieja Zienia w budynku LOT miała miejsce premiera nowego telefonu skierowanego do kobiet - SAMSUNG E530.
0 1 0 30.09.2005Sinea Group – nic, co nowe, nie jest Wam obceSinea Group – pod taką nazwą handlową działać zaczęły niezależne dotąd podmioty, świadczące kompleksowe usługi reklamowe.