0 1 0 0 0 22.02.2005Ad.local – lokalne dotarcie w sieci Ad.netSieć reklamy internetowej Ad.net wprowadza nowy produkt – ad.local – pakiety gwarantujące dotarcie z przekazem reklamowym wyłącznie w określonych województwach i głównych ośrodkach miejskich.
0 1 0 0 0 22.02.2005Nowe oblicze serwisu Durex.plW rok 2005 durex.pl wkroczył w pięknym stylu. Stary serwis ustąpił miejsca nowej, ulepszonej i odmienionej wersji, przygotowanej przez Zentropy Partners.
0 1 0 0 0 22.02.2005Czy konsument ma głos ostateczny? Badania opinii handlowców.Wprowadzenie produktu na rynek i utrzymanie sprzedaży to działania bardzo kosztowne i ryzykowne. Producenci starają się minimalizować to ryzyko m.in. poprzez badania marketingowe. Przeważnie opinie konsumentów są podstawą do podjęcia działań. Jednak, jak wynika z badań realizowanych przez dział Trade agencji badawczo doradczej Kinoulty Research, również handlowcy, sprzedawcy, dystrybutorzy mogą być kluczową grupą decydującą o powodzeniu produktu na rynku.
0 1 0 0 0 22.02.2005Na czele wciąż „stary” FiatBadanie spontanicznej znajomości samochodów osobowych przeprowadzone przez TNS OBOP dowodzi, że wieloletni okres, kiedy dla Polaków dostępna była głównie jedna marka samochodów, odcisnął trwały ślad w sposobie postrzegania rynku samochodowego
0 1 0 0 0 22.02.200510 000 euro za wybitne osiągnięcia badawczeESOMAR (Europejskie Stowarzyszenie Badania Rynku i Opinii) wprowadza specjalną nagrodę (the John Downham Award) w wysokości 10 000 euro za wybitne osiągnięcia w badaniach rynkowych oraz opinii społecznej, a także za rzetelność i utrzymywanie wysokich standardów badawczych.
0 1 0 0 0 22.02.2005Jakie języki rozumieją Polacy?Z badania zrealizowanego w listopadzie ubiegłego roku przez TNS OBOP wynika, że 35% Polaków rozumie jeden język obcy, 13% przyznaje się do znajomości dwóch języków, a 3% - trzech lub więcej.
0 1 0 0 0 21.02.2005Intentia nowym klientem Pegasus PRWarszawa, 21 lutego 2005 r. – Agencja Pegasus Public Relations pozyskała nowego klienta z branży IT. Jest nim polski oddział firmy Intentia, globalnego producenta i dostawcy systemów klasy ERP.
0 1 0 0 0 21.02.2005„Strefa Dzieci” – nowy dział agencji Twenty Four Seven PRAgencja Twenty Four Seven PR wyodrębniła w swoich strukturach nowy dział – „Strefę Dzieci”, który zajmuje się projektami skierowanymi do dzieci w wieku 2-10 lat. Oferuje takie usługi jak organizacja imprez, akcje społeczne czy edukacyjne oraz asystowanie przy wyjazdach firmowych typu incentive (opieka nad dziećmi, organizowanie im czasu).
0 1 0 0 1 21.02.2005Hotele w Polsce na portalu turystycznym Traveliada.plOd 18 lutego 2005 użytkownicy portalu www.traveliada.pl mają możliwość zarezerwowania on line noclegów w ponad 500 renomowanych hotelach na terenie Polski.
0 1 0 0 0 21.02.2005Acxiom Polska dostarcza „Hot Prospects”Hot Prospects to nowa usługa Acxiom Polska skierowana do firm, którym zależy na szybkim i precyzyjnym dotarciu do konsumentów zainteresowanych ich produktami.