Polymus Integrated Communication dla Bractwa Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta
  • 1
  • 1
9.03.2009

Polymus Integrated Communication dla Bractwa Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta

Polymus Integrated Communication przygotował pro-bono kampanię dla Bractwa  Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta z siedzibą w Lublinie, która zachęca do przekazania 1% podatku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2009

Kobiety wolą modnie, mężczyźni wygodnie

Najnowsze trendy w modzie i okazyjna cena to priorytety kobiet podczas robienia zakupów. Mężczyźni większą wagę przywiązują do wygody noszenia odzieży i obuwia oraz do ich marek - wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre. Drugie już badanie postawy Polaków w stosunku do robienia zakupów dowodzi, że przedstawicielki płci pięknej są nadal lepsze w mądrych i sprytnych zakupach (tzw. Smart Shoppingu) od panów.