III sektor wybiera Pana Pikto - Marketing przy Kawie
III sektor wybiera Pana Pikto
  • 0
  • 1
9.03.2009

III sektor wybiera Pana Pikto

Kolejni Klienci Pana Pikto – katowickiej agencji PR – to organizacje pozarządowe: Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych (CRIS) z Rybnika oraz katowicki oddział Społecznego Towarzystwa Oświatowego (STO).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2009

Kobiety wolą modnie, mężczyźni wygodnie

Najnowsze trendy w modzie i okazyjna cena to priorytety kobiet podczas robienia zakupów. Mężczyźni większą wagę przywiązują do wygody noszenia odzieży i obuwia oraz do ich marek - wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre. Drugie już badanie postawy Polaków w stosunku do robienia zakupów dowodzi, że przedstawicielki płci pięknej są nadal lepsze w mądrych i sprytnych zakupach (tzw. Smart Shoppingu) od panów.

6 marca 2009