0 1 0 0 0 17.03.2009Duende otwiera nowe drogiNa polskim rynku pojawiło się Duende realizujące projekty kompleksowego doradztwa dla organizacji pozarządowych w zakresie fundraisingu, marketingu, strategii oraz przepisów prawnych.
0 1 0 0 0 17.03.2009Konsultanci Randstad zaprosili na spotkanie z niespodziankąPrzeprowadzono akcję direct mail stanowiącą zaproszenie potencjalnych klientów na spotkania z konsultantami firmy doradztwa personalnego Randstad.
0 1 0 0 0 17.03.2009Złoto dla bezpiecznychZłote Tarcze Bezpieczeństwa oraz nagrody finansowe otrzymali laureaci Konkursu Inicjatyw Orlen Bezpieczne Drogi podczas uroczystej Gali Bezpieczeństwa. Tryumfatorem w kategorii Inicjatywa Ogólnopolska został program „Europejska noc bez wypadku”, realizowany przez Fundację „Krzyś”. Nagrody specjalne za działania zgodne z myślą przewodnią tej edycji Programu („Rodzice wzorem dla dziecka”) przypadły Zespołowi Szkół nr 5 z Krakowa oraz Specjalnemu Ośrodkowi Szkolno-Wychowawczemu z Miłakowa – powiat ostródzki.
0 1 0 0 0 17.03.2009Pentagon Media Team wydał kolejne katalogi CastoramyNależąca do Muratora SA agencja Pentagon Media Team zaprojektowała i wydała dwa nowe katalogi sieci marketów Castorama - „Tarasy, balkony, ogrody” oraz „ Katalog techniczny”.
0 1 0 0 0 17.03.2009Era przyjazna dla środowiskaPTC, jako pierwszy operator komórkowy w Polsce, ma prawo posługiwać się znakiem i tytułem "Firma Bliska Środowisku".
0 7 0 0 0 17.03.2009Wyniki webankiety w ramach projektu „Kodeks Dobrych Praktyk Freelance”Ankieta zawierała 7 pytań wielokrotnego wyboru, dotyczących współpracy i relacji agencji reklamowych z freelancerami. Kwestionariusz wypełnili respondenci z 389 firm.
0 1 0 0 0 17.03.2009IQ Marketing dla PLL LOTPLL LOT rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Od 80 lat sprawiamy, że ludzie latają”. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 17.03.2009100-lecie TOPR z Perception PRAgencja Perception PR przeprowadzi kampanię informacyjną dla wyprawy polskich ratowników w Himalaje z okazji 100-lecia TOPR.
0 1 0 0 0 16.03.2009„Wszystkie drogi prowadzą na Oporowską” – nowa akcja promocyjna marki PiastMarka Piast, z portfela Carlsberg Polska rozpoczęła akcję promocyjną z nagrodami, pod hasłem „Wszystkie drogi prowadzą na Oporowską”.
0 1 0 0 0 16.03.2009Ciszewski Public Relations zadba o PR i relacje inwestorskie Euro-tax.plDział PR-u Finansowego agencji Ciszewski Public Relations będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę PR firmy Euro-tax.pl. Do zadań Agencji będzie należało m.in. informowanie o nowych produktach największej polskiej firmy zajmującej się zwrotem podatku płaconego przez osoby legalnie pracujące za granicą, a także PR korporacyjny i relacje inwestorskie.