Kobiety wolą modnie, mężczyźni wygodnie
  • 0
  • 1
9.03.2009

Kobiety wolą modnie, mężczyźni wygodnie

Najnowsze trendy w modzie i okazyjna cena to priorytety kobiet podczas robienia zakupów. Mężczyźni większą wagę przywiązują do wygody noszenia odzieży i obuwia oraz do ich marek – wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre. Drugie już badanie postawy Polaków w stosunku do robienia zakupów dowodzi, że przedstawicielki płci pięknej są nadal lepsze w mądrych i sprytnych zakupach (tzw. Smart Shoppingu) od panów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2009

VIII Letnia Szkoła Wyszehradzka zaprasza do składania aplikacji

Stowarzyszenie Willa Decjusza zaprasza studentów, doktorantów i młodych profesjonalistów z Polski, Słowacji, Czech, Węgier i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej do Letniej Szkoły Wyszehradzkiej. W ramach dwutygodniowego interdyscyplinarnego programu (28 czerwca – 11 lipca) odbędą się wykłady, debaty, warsztaty i seminaria dotyczące problemów regionu, Unii Europejskiej i krajów Europy Środkowo-Wschodniej, prowadzone przez międzynarodowe grono wybitnych ekspertów.