Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym logo
  • 0
  • 10
11.08.2020

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowym logo

PSPR rozstrzygnęło konkurs na nowy branding organizacji. Dziesięcioosobowa komisja złożona z przedstawicieli rady nadzorczej oraz zarządu oceniała prace zgłoszone w trybie konkursu wewnętrznego przez członków stowarzyszenia oraz rekomendowanych przez nich grafików. Nowa identyfikacja wizualna zastąpi obecne logo, które powstało ponad 20 lat temu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 sierpnia 2020

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2020

Muzyczna kanapa z podpisami ekipy Męskiego Grania licytowana dla Fundacji Autyzm Up

Kanapa stanowiąca scenografię Studia Ż Męskiego Grania 2020, z podpisami gwiazd polskiej sceny muzycznej, m.in. Katarzyny Nosowskiej, Krzysztofa Zalewskiego, Darii Zawiałow, Igora Walaszka i Błażeja Króla, została przekazana Fundacji Autyzm Up. 9 sierpnia organizacja rozpoczęła jej na licytację. Dochód zostanie w całości przeznaczony na budowę centrum dla młodych i dorosłych osób w spektrum autyzmu.

10 sierpnia 2020