Polacy zainteresowani sportem – badanie ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Polacy zainteresowani sportem – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 3
1.12.2016

Polacy zainteresowani sportem – badanie ARC Rynek i Opinia

Ważne imprezy sportowe wpływają na wzrost zainteresowania sportem wśród Polaków, a tym samym oglądalność widowisk sportowych. Odsetek osób oglądających je wzrósł w okresie maj–sierpień 2016 r. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego o 17 p.p. Najpopularniejszą dyscypliną pozostaje piłka nożna – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2016

2016 r. zamknie się dynamiką wzrostu wydatków na reklamę w Internecie na poziomie 15–20% – prognozuje IAB Polska

Dynamika wzrostu wydatków na reklamę w Internecie osiągnie na koniec 2016 r. 15–20% – wynika z raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2016–2017”. Programmatic, wideo oraz marketing oparty na treściach będą najważniejszymi siłami napędowymi rynku reklamy online zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej. Kanał mobilny będzie stale zyskiwał na znaczeniu, jednak ciągle nie zdominuje rynku.