2016 r. zamknie się dynamiką wzrostu wydatków na reklamę w Internecie na poziomie 15–20% – prognozuje IAB Polska
  • 0
  • 1
1.12.2016

2016 r. zamknie się dynamiką wzrostu wydatków na reklamę w Internecie na poziomie 15–20% – prognozuje IAB Polska

Dynamika wzrostu wydatków na reklamę w Internecie osiągnie na koniec 2016 r. 15–20% – wynika z raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2016–2017”. Programmatic, wideo oraz marketing oparty na treściach będą najważniejszymi siłami napędowymi rynku reklamy online zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej. Kanał mobilny będzie stale zyskiwał na znaczeniu, jednak ciągle nie zdominuje rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54793 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2016

30 listopada 2016