Polacy na święta podarują perfumy, zabawki i kosmetyki – badanie domu badawczego Maison
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
16.12.2015

Polacy na święta podarują perfumy, zabawki i kosmetyki – badanie domu badawczego Maison

Większość Polaków (78%) lubi kupować prezenty świąteczne i zamierza obdarować bliskich w tym roku. Pod choinkę trafią przede wszystkim perfumy, zabawki dla dzieci i kosmetyki – pokazują wyniki badania opinii, przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand” przez dom badawczy Maison na panelu Ariadna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45250 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 grudnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2015

„Drugi wiek maszyny” – nadchodzi rewolucja, a właściwie... już trwa

Scenariusze książek i filmów s-f stają się rzeczywistością. Są już samochody, które naprawdę same jeżdżą. Stworzony przez firmę IBM superkomputer Watson wygrał amerykański teleturniej „Jeopardy!”, nie dając szans dotychczasowym ludzkim mistrzom. Pytanie tylko: co będzie dalej? Do czego prowadzą nas te technologiczne przemiany? Odpowiedzi starają się udzielić autorzy książki „Drugi wiek maszyny”. Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee z MIT omawiają czynniki, pod wpływem których zmieniać się będzie nie tylko nasza gospodarka, ale i nasze życie.