Sokołów promuje nową linię produktów jako pozbawioną konserwantów (wideo)
  • 1
  • 1
16.12.2015

Sokołów promuje nową linię produktów jako pozbawioną konserwantów (wideo)

Naturrino to linia produktów marki Sokołów. Jej ogólnopolska kampania, która wystartowała 10 grudnia, podkreśla, że są to wyroby bez konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu.

Spoty telewizyjne i billboardy sponsorskie są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich. Kampania będzie obecna też w prasie, radiu oraz Internecie, w tym w mediach społecznościowych. W punktach sprzedaży dystrybuowane są materiały POS.

Spot 30-sekundowy został przygotowany z myślą o całorocznym wykorzystaniu, natomiast elementy charakterystyczne dla świątecznego sezonu pojawią się w reklamach radiowych. Utrzymana w ciepłej i rodzinnej atmosferze kreacja pokazuje naturę w pełnej krasie, podkreślając jednocześnie łatwość dostępu do Naturrino.

Wprowadzenie linii poprzedzono badaniami konsumenckimi. Na rynku dostępne są m.in.: schab pieczony, szynka, boczek, necówka, kiełbasa, kiełbasa biała, pasztet oraz salceson.

16 grudnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2015

Ed Catmull, Amy Wallace: „Kreatywność S.A. – droga do prawdziwej inspiracji” na święta

Kiedy w 1979 r. powstawała Graphics Group, pionierska wytwórnia komputerowych filmów animowanych, nikt nie przypuszczał, że kilkanaście lat później – pod nazwą Pixar – zrewolucjonizuje branżę filmową i zdobędzie ponad 30 Oscarów. Trudno dziś znaleźć kogoś, kto nie słyszał o „Toy Story” czy „Potworach i spółce”. Mała wytwórnia odniosła ogromny sukces, a kluczem do niego było jej nastawienie: najważniejsza jest kreatywność.

15 grudnia 2015

Reklama
  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2015

Spadek nakładów na promocję branży finansowej – raport Codemedia za III kwartał 2015 r.

W III kwartale 2015 r. wydatki sektora finansowego na reklamę wyniosły nieco ponad 108 mln zł. To o 34 mln zł mniej niż w miesiącach kwiecień–czerwiec i spadek o 7 proc. w porównaniu do III kwartału poprzedniego roku. Również na tle innych branż sektor finansowy uszczuplił wydatki na media o największą kwotę (ponad 8 mln zł). To wnioski z analizy przeprowadzonej przez Codemedia.

Reklama