„Bo jak się czuję, tak się noszę!” – kampania marki Pewex.pl (wideo)
  • 1
  • 1
16.12.2015

„Bo jak się czuję, tak się noszę!” – kampania marki Pewex.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu Pewex.pl. Działania, które potrwają do końca roku, skierowane są głównie do młodego odbiorcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44961 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 grudnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2015

Ed Catmull, Amy Wallace: „Kreatywność S.A. – droga do prawdziwej inspiracji” na święta

Kiedy w 1979 r. powstawała Graphics Group, pionierska wytwórnia komputerowych filmów animowanych, nikt nie przypuszczał, że kilkanaście lat później – pod nazwą Pixar – zrewolucjonizuje branżę filmową i zdobędzie ponad 30 Oscarów. Trudno dziś znaleźć kogoś, kto nie słyszał o „Toy Story” czy „Potworach i spółce”. Mała wytwórnia odniosła ogromny sukces, a kluczem do niego było jej nastawienie: najważniejsza jest kreatywność.

15 grudnia 2015