„Bo jak się czuję, tak się noszę!” – kampania marki Pewex.pl (wideo)
  • 1
  • 1
16.12.2015

„Bo jak się czuję, tak się noszę!” – kampania marki Pewex.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu Pewex.pl. Działania, które potrwają do końca roku, skierowane są głównie do młodego odbiorcy.

Hasło przewodnie – „Bo jak się czuję, tak się noszę!” – nawiązuje do nowej, autorskiej kolekcji tekstyliów marki. Celem kampanii jest promocja zarówno tej linii odzieży, jak i całego sklepu wśród osób młodych.

Stąd też dobór mediów: akcja prowadzona jest w stacjach grupy radiowej RMF, w telewizji w MTV Polska, Comedy Central Family, Comedy Central HD oraz Viva Polska, a w Internecie głównie w Wirtualnej Polsce i serwisach Monster Media Group.

Pewex.pl prowadzi także działania w mediach społecznościowych i serwisach własnych. Koszt mediów wykorzystanych w trakcie obecnych działań wynosi około dwóch i pół miliona złotych.

Klipy i spoty nawiązują bezpośrednio do nadruków, które można zobaczyć na ubraniach i tekstyliach z najnowszej kolekcji. Hasło spinające tę odsłonę kampanii z wcześniejszymi działaniami brzmi: „Handel obwoźny w Internetach z dostawą prosto do domu”. W reklamach czyta je znany lektor – Mirosław Utta.

Spoty radiowe, materiały filmowe i kreacje internetowe przygotowało Studio PRL.

16 grudnia 2015

Reklama
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2015

Ed Catmull, Amy Wallace: „Kreatywność S.A. – droga do prawdziwej inspiracji” na święta

Kiedy w 1979 r. powstawała Graphics Group, pionierska wytwórnia komputerowych filmów animowanych, nikt nie przypuszczał, że kilkanaście lat później – pod nazwą Pixar – zrewolucjonizuje branżę filmową i zdobędzie ponad 30 Oscarów. Trudno dziś znaleźć kogoś, kto nie słyszał o „Toy Story” czy „Potworach i spółce”. Mała wytwórnia odniosła ogromny sukces, a kluczem do niego było jej nastawienie: najważniejsza jest kreatywność.

15 grudnia 2015

Reklama