Polacy coraz większymi optymistami - wyniki sondażu European Trusted Brands 2008
  • 0
  • 1
4.04.2008

Polacy coraz większymi optymistami – wyniki sondażu European Trusted Brands 2008

Polacy są coraz bardziej optymistycznie nastawieni do życia, zdecydowani, a także bardziej aktywni. Portret Polaka wyłoniony na podstawie wyników ósmej edycji badania European Trusted Brands i w zestawieniu z wynikami ubiegłorocznymi pokazuje pozytywny trend zmian naszej osobowości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2008

Pokaż mi swoje piersi, a powiem ci skąd jesteś (Forbes)

A. Van Dusen, Most Popular Places For Plastic Surgery, "Forbes", 1.04.2008
(+ In Depth: Most Popular Places For Plastic Surgery)

Niby można się było domyślić, a jednak zaskakujące jest, że w kwestii poprawiania cielesności mieszkańcy ciepłych okolic Stanów Zjednoczonych posiadają większą świadomość całości swej figury, a nowojorczycy - jako mieszkańcy bardziej nieprzewidywalnego klimatu, odsłaniający przeważnie tylko "nagą" głowę - skupiają się na niedoskonałościach twarzoczaszkowych;)