Wiosenna kampania Praktikera - Marketing przy Kawie
Wiosenna kampania Praktikera
  • 0
  • 1
4.04.2008

Wiosenna kampania Praktikera

4 kwietnia br. rusza ogólnopolska kampania reklamowa firmy Praktiker Polska – pod hasłem „Prakitkomania”. W ramach kampanii pojawią się spoty telewizyjne i radiowe, materiały POS, billboardy oraz gazetka promocyjna. Intensywna komunikacja prowadzona będzie również na terenie wszystkich marketów sieci i trwać będzie do 17.04.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2008

Pokaż mi swoje piersi, a powiem ci skąd jesteś (Forbes)

A. Van Dusen, Most Popular Places For Plastic Surgery, "Forbes", 1.04.2008
(+ In Depth: Most Popular Places For Plastic Surgery)

Niby można się było domyślić, a jednak zaskakujące jest, że w kwestii poprawiania cielesności mieszkańcy ciepłych okolic Stanów Zjednoczonych posiadają większą świadomość całości swej figury, a nowojorczycy - jako mieszkańcy bardziej nieprzewidywalnego klimatu, odsłaniający przeważnie tylko "nagą" głowę - skupiają się na niedoskonałościach twarzoczaszkowych;)