TEQUILAPolska promuje hity Sphinxa
  • 0
  • 1
4.04.2008

TEQUILAPolska promuje hity Sphinxa

Nowe dania w menu oraz atrakcyjne promocje komunikuje właśnie rozpoczęta najnowsza kampania reklamowa sieci restauracji Sphinx, która potrwa do końca maja. Za przygotowanie odpowiada agencja marketingu zintegrowanego TEQUILAPolska, która zajmuje się obsługą marki Sphinx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2008

Pokaż mi swoje piersi, a powiem ci skąd jesteś (Forbes)

A. Van Dusen, Most Popular Places For Plastic Surgery, "Forbes", 1.04.2008
(+ In Depth: Most Popular Places For Plastic Surgery)

Niby można się było domyślić, a jednak zaskakujące jest, że w kwestii poprawiania cielesności mieszkańcy ciepłych okolic Stanów Zjednoczonych posiadają większą świadomość całości swej figury, a nowojorczycy - jako mieszkańcy bardziej nieprzewidywalnego klimatu, odsłaniający przeważnie tylko "nagą" głowę - skupiają się na niedoskonałościach twarzoczaszkowych;)