0 1 0 0 0 14.04.2008Citi Handlowy reklamuje specjalną ofertę ubezpieczeniowo – inwestycyjnąRuszyła druga odsłona kampanii reklamowej Citi Handlowy promującej specjalną ofertę oszczędnościowo-ubezpieczeniową, która łączy w sobie 12% lokatę z ubezpieczeniem na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym.
0 1 0 0 0 14.04.2008Promocja i kampania telewizyjna marki PysioMarka Pysio (Agros Nova) rozpoczęła promocję konsumencką. Do rozdania ma 250 000 unikalnych Pysiokubków.
0 1 0 0 0 14.04.2008Cruso Public Relations dla marki LisnerFirma Uniq Lisner powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację nowego projektu komunikacji PR na rok 2008.
0 1 0 0 0 14.04.2008Dilmah z Solski PRFirma Gourmet Foods, importer i dystrybutor znanej marki herbaty Dilmah, powierzyła obsługę public relations agencji Solski PR.
0 1 0 0 0 14.04.2008Willson & Brown nagrodzony podczas Euro-Reklama Outdoor ExpoW dniach 12 - 14 marca odbyła się w Poznaniu kolejna edycja targów Euro-Reklama Outdoor Expo, podczas której po raz trzeci wręczono nagrody SuperstarPOLAND. Firma Willson & Brown została uhonorowana aż 4 nagrodami.
0 1 0 0 0 14.04.2008Dynamiczny wzrost przychodów, nowe oferty produktowe – dobry kwartał Echo MiastaW I kwartale 2008 roku Media4mat Sp. z o.o., wydawca Echo Miasta, odnotował 25% wzrost przychodów ze sprzedaży reklam w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
0 1 0 0 0 14.04.2008Grupa Eskadra dla Media Regionalne Sp. z o.o.Grupa Eskadra podpisała umowę na stałą współpracę w zakresie obsługi spółki Media Regionalne. We współpracę zaangażowane są trzy dywizje Eskadry. To kolejna kampania wykorzystująca potencjał Grupy w spójnym użyciu wielu kanałów komunikacji.
0 1 0 0 0 14.04.2008Bols z Headlines – przetarg na agencję PR rozstrzygniętyBols Sp. z o.o. rozstrzygnął przetarg na agencję PR i od 1 kwietnia rozpoczął współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli.
0 1 0 0 0 11.04.2008Nissan Micra w kolejnej odsłonie kampanii „Naszpikowany najnowszą technologią”W połowie kwietnia ruszy relaunch kampanii reklamowej Nissana Micra.
0 1 0 0 0 11.04.2008Salt and Pepper promuje ErdomedAgencja Salt and Pepper przygotowała kolejną kampanię dla Medagro International producenta min. Tantum Verde, wspierającą wprowadzenie na rynek nowego leku mukolitycznego: Erdomed.