Polregio podpisało umowę z Partner of Promotion
  • 0
  • 1
31.03.2020

Polregio podpisało umowę z Partner of Promotion

Przewoźnik pasażerski Polregio podpisał umowę na kompleksową obsługę PR z Partner of Promotion. W ramach działań agencja zajmie się m.in. opracowaniem nowej strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych oraz wsparciem biura prasowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2020

30 marca 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2020

Clutter w VoD bliski telewizyjnemu. GroupM lekko rewiduje prognozę wzrostu dla e-wideo. Analiza Wavemakera

Średnio 15 proc. wypełnienia reklamami osiągały w lutym i pierwszej połowie marca serwisy VoD należące do największych nadawców. Clutter w VoD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy, niż wypełnienie głównych stacji komercyjnych – pokazuje analiza Wavemakera. Jak przewiduje GroupM, w najbliższych tygodniach wypełnienie będzie się jednak zmniejszać wraz ze wzrostem zasobów reklamowych serwisów.