Polskie rodziny w zdalnie przygotowanej kampanii reklamowej T‑Mobile
  • 1
  • 1
30.03.2020

Polskie rodziny w zdalnie przygotowanej kampanii reklamowej T‑Mobile

Plan dnia Polaków stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym opowiada kampania reklamowa T‑Mobile, która powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54780 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2020

27 marca 2020