Pokonkursowa wystawa Obsesji Papieru, Tworzyw w scenerii beskidzkich lasów
  • 0
  • 1
24.11.2008

Pokonkursowa wystawa Obsesji Papieru, Tworzyw w scenerii beskidzkich lasów

W jesiennej scenerii Leśnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej Leśnik” w Ustroniu – Jaszowcu firma CEZEX na początku listopada zorganizowała wernisaż prac zgłoszonych do konkursu „Obsesja Papieru, Tworzyw”, a także premierę kalendarza „Kolory Marzeń”. Spotkanie było również okazją do przedstawienia idei kampanii „Ratujmy Beskidzkie Lasy”, której inicjatorem jest Fundacja Arka a wspierają ją Lasy Państwowe i CEZEX, dla którego przemysł drzewny i papierniczy to naturalne środowiska biznesowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2008

Konsumpcja mediów od małego, czyli co czytają, czego słuchają i co oglądają rodziny z dziećmi w wieku szkolnym

Młodzi konsumenci, których zarówno własne budżety jak i wpływ na rodzinne decyzje zakupowe systematycznie rośnie, zajmują coraz więcej miejsca w strategiach marketingowych firm. Koncepcje budowania długotrwałych relacji z konsumentem, które stawiane  są jako priorytet strategii większości marek, wymagają budowania więzi już od najmłodszych lat. Ze względu na to zjawisko, coraz częściej stawiane są pytania o najlepszy dobór mediów, zarówno na poziomie kanału komunikacji, jak również wyboru odpowiedniej stacji lub tytułu, który ułatwi skuteczne dotarcie do grupy docelowej.