0 1 0 0 0 16.06.2008Deutsche Bank planuje uruchomienie własnej telewizji bankowejRozpoczęły się prace nad uruchomieniem pierwszej własnej telewizji bankowej w Polsce. Zgodnie z założeniami projektu, we wszystkich oddziałach Deutsche Bank PBC będzie można oglądać realizowany na wyłączność dla banku program DB TV.
0 1 0 0 0 16.06.2008Ciszewski PR promuje koncert Céline Dion dla Stereo.plCiszewski Public Relations realizuje na zlecenie swojego stałego klienta – sklepu internetowego Stereo.pl – działania public relations promujące koncert Céline Dion na Krakowskich Błoniach.
0 1 0 0 0 16.06.2008Trzy nagrody dla Silesia City Center w konkursie Międzynarodowej Rady Centrów HandlowychSilesia City Center (Katowice, ul. Chorzowska 107) otrzymało trzy nagrody w finale prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards 2008 organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzców wyłoniono podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC (12-13 czerwca 2008).
0 1 0 0 0 16.06.2008Cyfra+ uruchomiła mobilną wersję ICACyfra+ uruchomiła mobilną wersję serwisu ICA (Internetowego Centrum Abonentów) umożliwiającego użytkownikom platformy dostęp do informacji na temat ich abonamentu za pośrednictwem telefonów komórkowych
0 1 0 0 0 16.06.2008Zakupy.com kupiły Replikator.plZakupy.com sfinalizowały negocjacje ze sklepem internetowym - Replikator.pl - w efekcie których nabyły prawa do domeny internetowej, oprogramowania i baz danych jednego z największych internetowych sklepów z grami planszowymi oraz grami RPG.
0 1 0 0 0 16.06.2008Mozaic OMG rozwija marketing muzycznyPodczas konferencji pt. „Marketing muzyczny – niestandardowe formy oddziaływania”, która odbyła się 11.06.br., przedstawiciele Mozaic wraz z zaproszonymi gośćmi zaprezentowali najnowsze trendy oraz możliwości reklamowe, jakie niesie marketing muzyczny.
0 1 0 0 0 16.06.2008ComPress rozpoczął współpracę z GTS EnergisAgencja Public Relations ComPress SA podpisała umowę o współpracy z firmą GTS Energis – spółką wchodząca w skład grupy GTS Central Europe. Agencja podjęła działania w zakresie obsługi media relations.
0 1 0 0 0 13.06.2008Raport: Strony spółek giełdowych są niewygodneKorzystanie z serwisów spółek giełdowych może sprawiać wiele problemów. W większości są one nieprzyjazne i utrudniają odnalezienie informacji. Do takich wniosków doszli konsultanci firmy Vbiz.pl.
0 1 0 0 0 13.06.2008Mecz piłki nożnej – nowy spot Hortex LeonOd 12 czerwca w telewizji emitowany jest nowy spot reklamowy produktów dla dzieci Hortex Leon.
0 1 0 0 0 13.06.2008Takefive i ARBOmedia nagradzają świeże pomysłyAgencja reklamowa Takefive oraz ARBOmedia Polska organizują konkurs Fresh Idea, w którym studenci wybierają najbardziej nowatorskie ich zdaniem rozwiązanie marketingowe zaprezentowane na polskim rynku od początku roku. Autorzy najciekawszych wypowiedzi zyskają szansę odbycia u organizatorów płatnego stażu.