0 1 0 0 0 26.11.2008GN Netcom rozpoczyna kampanię wizerunkowąGN Netcom rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Design & Style”.
0 1 0 0 0 26.11.2008Beyond Interaction pierwszym klientem V2MediaSieć V2Media zrealizowała dla marki Snickers kampanię internetową w całości opartą na formach video.
0 1 0 0 0 25.11.2008Salt & Pepper dla programu HyperAgencja Salt & Pepper przygotowała kampanię reklamową dla bloku programowego Hyper, emitowanego w wieczornym paśmie ZigZapa, jednego z kanałów tematycznych spółki Canal+ Cyfrowy.
0 1 0 0 0 25.11.2008Kryzys gospodarczy – czy to koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i YouTube. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie?
0 1 0 0 0 25.11.2008Stanusch Technologies uruchamia system wspierania pracy oparty o sieć neuronowąSpółka Stanusch Technologies, zrealizowała projekt inteligentnego systemu wspierania pracy dla jednej z największych polskich porównywarek cenowych.
0 1 0 0 0 25.11.2008Ruszyła kampania produktów myszki DiddlOd dziś w stacjach dziecięcych można zobaczyć kampanię reklamującą zabawki z myszką Diddle.
0 1 0 0 0 25.11.2008Ruszyły pierwsze kampanie reklamowe na nośnikach Call2ActionTotalizator Sportowy i „Gazeta Bankowa” to pierwsi nadawcy reklam emitowanych na ekranach firmy Call2Action.
0 1 0 0 0 25.11.2008Taxi-AD Polska realizuje kampanię dla linii lotniczych TransaviaZ dniem 24 listopada 2008 roku ruszyła nowa kampania reklamowa tanich linii lotniczych Transavia. Na 70 taksówkach w Krakowie i 75 taksówkach w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym pojawiły się nośniki Taxi TOP z plakatami Transavia zachęcającymi do korzystania z przelotów na trasie Kraków – Paryż.
0 1 0 0 0 25.11.2008Altitude Software i Wind Telecom rozpoczynają współpracęWind Telecom oraz Altitude Software podpisały umowę partnerską, której celem jest dostarczenie polskim firmom nowoczesnych rozwiązań do zarządzania obsługą klienta.
0 1 0 0 0 25.11.2008Zimowa promocja Südzucker PolskaKoncern Südzucker Polska, producent cukru marki „Cukier Królewski”, na okres zimowy przygotował promocję dla konsumentów. Zamiast zachęcać do wypieków świątecznych, Brand Hero marki – Stańczyk, sypie nagrodami zachęcając do dokańczania historyjek z opakowań.