Konsumpcja mediów od małego, czyli co czytają, czego słuchają i co oglądają rodziny z dziećmi w wieku szkolnym
  • 0
  • 1
24.11.2008

Konsumpcja mediów od małego, czyli co czytają, czego słuchają i co oglądają rodziny z dziećmi w wieku szkolnym

Młodzi konsumenci, których zarówno własne budżety jak i wpływ na rodzinne decyzje zakupowe systematycznie rośnie, zajmują coraz więcej miejsca w strategiach marketingowych firm. Koncepcje budowania długotrwałych relacji z konsumentem, które stawiane  są jako priorytet strategii większości marek, wymagają budowania więzi już od najmłodszych lat. Ze względu na to zjawisko, coraz częściej stawiane są pytania o najlepszy dobór mediów, zarówno na poziomie kanału komunikacji, jak również wyboru odpowiedniej stacji lub tytułu, który ułatwi skuteczne dotarcie do grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2008

Przestrzeń publiczną da się uporządkować

Zniknął kontrowersyjny scroll, który przesłaniał Pałac Lesserów i rozpoczął toczącą się kilka miesięcy dyskusję wokół reklamy w przestrzeni publicznej. Wczoraj w trakcie konferencji Bramy Kraju na Krakowskim Przedmieściu - reprezentacyjnym deptaku Warszawy - odsłonięty został pierwszy nowoczesny kiosk i słup reklamowy. Ta symboliczna przemiana jest dowodem na to, że przestrzeń miejska w Polsce zmienia się na lepsze na naszych oczach.