"Epidemia Skąpstwa" - konkurs Skąpiec.pl
  • 0
  • 1
24.11.2008

„Epidemia Skąpstwa” – konkurs Skąpiec.pl

Serwis porównujący ceny Skąpiec.pl przygotował dla internautów niespodziankę. Jest nią konkurs "Epidemia Skąpstwa".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2008

Konsumpcja mediów od małego, czyli co czytają, czego słuchają i co oglądają rodziny z dziećmi w wieku szkolnym

Młodzi konsumenci, których zarówno własne budżety jak i wpływ na rodzinne decyzje zakupowe systematycznie rośnie, zajmują coraz więcej miejsca w strategiach marketingowych firm. Koncepcje budowania długotrwałych relacji z konsumentem, które stawiane  są jako priorytet strategii większości marek, wymagają budowania więzi już od najmłodszych lat. Ze względu na to zjawisko, coraz częściej stawiane są pytania o najlepszy dobór mediów, zarówno na poziomie kanału komunikacji, jak również wyboru odpowiedniej stacji lub tytułu, który ułatwi skuteczne dotarcie do grupy docelowej.