Elżbieta Pełka Creative Services dla Holmes Place
  • 0
  • 1
24.11.2008

Elżbieta Pełka Creative Services dla Holmes Place

Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services nawiązała współpracę z międzynarodową siecią klubów fitness i rekreacji Holmes Place. Agencja wspiera Holmes Place w procesie wprowadzenia pierwszego w Polsce wellness studio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2008

Konsumpcja mediów od małego, czyli co czytają, czego słuchają i co oglądają rodziny z dziećmi w wieku szkolnym

Młodzi konsumenci, których zarówno własne budżety jak i wpływ na rodzinne decyzje zakupowe systematycznie rośnie, zajmują coraz więcej miejsca w strategiach marketingowych firm. Koncepcje budowania długotrwałych relacji z konsumentem, które stawiane  są jako priorytet strategii większości marek, wymagają budowania więzi już od najmłodszych lat. Ze względu na to zjawisko, coraz częściej stawiane są pytania o najlepszy dobór mediów, zarówno na poziomie kanału komunikacji, jak również wyboru odpowiedniej stacji lub tytułu, który ułatwi skuteczne dotarcie do grupy docelowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2008

Przestrzeń publiczną da się uporządkować

Zniknął kontrowersyjny scroll, który przesłaniał Pałac Lesserów i rozpoczął toczącą się kilka miesięcy dyskusję wokół reklamy w przestrzeni publicznej. Wczoraj w trakcie konferencji Bramy Kraju na Krakowskim Przedmieściu - reprezentacyjnym deptaku Warszawy - odsłonięty został pierwszy nowoczesny kiosk i słup reklamowy. Ta symboliczna przemiana jest dowodem na to, że przestrzeń miejska w Polsce zmienia się na lepsze na naszych oczach.