Po raz czwarty z siecią Era, po raz pierwszy we Wrocławiu - Marketing przy Kawie
Po raz czwarty z siecią Era, po raz pierwszy we Wrocławiu
  • 0
  • 1
19.07.2006

Po raz czwarty z siecią Era, po raz pierwszy we Wrocławiu

Już jutro we Wrocławiu rozpocznie się wielka prezentacja ,,kina bez granic” – Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty. Sieć Era współpracuje z organizatorami tego wydarzenia – Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty i Gutek Film – już od kilku sezonów. Dzięki tej współpracy udało się wykreować przedsięwzięcie uznawane przez media za jedno z najważniejszych i znaczących wydarzeń kulturalnych, nie tylko w Polsce. Jego walory artystyczne dostrzegane są także przez krytyków z zagranicy i doceniane przez koneserów dobrego, ambitnego kina.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2006

„PZU dla kultury i sztuki”

PZU SA, we współpracy z Sekretariatem Konferencji Episkopatu Polski oraz Ośrodkiem Ochrony Zbiorów Publicznych, rozpoczyna realizację drugiej edycji programu „PZU dla kultury i sztuki”. Celem inicjatywy jest ochrona zabytkowych drewnianych kościołów przed przestępczością i pożarami. W wyniku tych zagrożeń każdego roku z mapy Polski znikają bezcenne perły architektury. Aby zapobiegać temu problemowi, w ramach specjalnie stworzonego w tym celu programu, w drewnianych kościołach na terenie całej Polski montowane są nowoczesne systemy przeciwpożarowe i antywłamaniowe. W wyniku dwóch edycji programu ochroną objętych zostanie łącznie 27 świątyń.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2006

InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A. pomaga przez Internet

InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A., lider na rynku informacji gospodarczych w Polsce uruchomił nowy serwis WWW i rozpoczął działania reklamowe w sieci Internet. Nowy, dynamiczny nowoczesny wizerunek InfoMonitora jest połączony z przebudową oferty i uporządkowaniem jej według potrzeb klientów. Działania promocyjne mają za zadanie wskazywać na podstawowe obszary działania spółki, której misją jest budowanie rynku przejrzystego obrotu gospodarczego.