„PZU dla kultury i sztuki” - Marketing przy Kawie
„PZU dla kultury i sztuki”
  • 0
  • 1
19.07.2006

„PZU dla kultury i sztuki”

PZU SA, we współpracy z Sekretariatem Konferencji Episkopatu Polski oraz Ośrodkiem Ochrony Zbiorów Publicznych, rozpoczyna realizację drugiej edycji programu „PZU dla kultury i sztuki”. Celem inicjatywy jest ochrona zabytkowych drewnianych kościołów przed przestępczością i pożarami. W wyniku tych zagrożeń każdego roku z mapy Polski znikają bezcenne perły architektury. Aby zapobiegać temu problemowi, w ramach specjalnie stworzonego w tym celu programu, w drewnianych kościołach na terenie całej Polski montowane są nowoczesne systemy przeciwpożarowe i antywłamaniowe. W wyniku dwóch edycji programu ochroną objętych zostanie łącznie 27 świątyń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2006

InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A. pomaga przez Internet

InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A., lider na rynku informacji gospodarczych w Polsce uruchomił nowy serwis WWW i rozpoczął działania reklamowe w sieci Internet. Nowy, dynamiczny nowoczesny wizerunek InfoMonitora jest połączony z przebudową oferty i uporządkowaniem jej według potrzeb klientów. Działania promocyjne mają za zadanie wskazywać na podstawowe obszary działania spółki, której misją jest budowanie rynku przejrzystego obrotu gospodarczego.