Kamis-Przyprawy S.A. umacnia swoją markę w sektorze business-to-business - Marketing przy Kawie
Kamis-Przyprawy S.A. umacnia swoją markę w sektorze business-to-business
  • 0
  • 1
19.07.2006

Kamis-Przyprawy S.A. umacnia swoją markę w sektorze business-to-business

Kamis-Przyprawy S.A. umacnia swoją pozycję w sektorze business-to-business. Efektem jest wprowadzenie nowej struktury działu oraz nowej nazwy – Kamis Pure Condiments. Zmianom towarzyszyć będzie uruchomienie witryny internetowej www.purecondiments.com oraz silna promocja marki Kamis Pure Condiments w środowisku branżowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2006

InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A. pomaga przez Internet

InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A., lider na rynku informacji gospodarczych w Polsce uruchomił nowy serwis WWW i rozpoczął działania reklamowe w sieci Internet. Nowy, dynamiczny nowoczesny wizerunek InfoMonitora jest połączony z przebudową oferty i uporządkowaniem jej według potrzeb klientów. Działania promocyjne mają za zadanie wskazywać na podstawowe obszary działania spółki, której misją jest budowanie rynku przejrzystego obrotu gospodarczego.