0 1 0 0 0 26.07.2006Hip Hop w Galerii Carrefour BemowoNa najbliższy weekend Galeria Carrefour Bemowo przygotowała specjalną imprezę dla młodzieży. Akcja pod hasłem „Galeria Carrefour Bemowo Hip - Hopowo” potrwa przez dwa dni – piątek i sobotę, 28 - 29 lipca br.
0 1 0 0 0 25.07.2006Lipiec należy do barmanów i FLAIRDruga odsłona jedynych w Polsce międzynarodowych i niezależnych zawodów dla barmanów o charakterze ligowym będzie miała miejsce w Sopocie. Kolejne rozgrywki tegorocznego cyklu IFL FLAIR WAVE odbędą się już 30 lipca w Sopocie w Klubie Copacabana.
0 1 0 0 0 25.07.2006CSO Magazyn Zarządzających Bezpieczeństwem zapewnia bezpieczeństwoSezon urlopowy trwa i wielu z nas wraz ze swoimi najbliższymi wybiera się w długą podróż samochodem. Szlak tych wycieczek często prowadzi po zagranicznych drogach, gdzie - zwłaszcza w krajach Unii Europejskiej - spotykamy się z prawnym wymogiem posiadania i używania certyfikowanych kamizelek odblaskowych.
0 1 0 0 0 25.07.2006Badanie “Future of TV”Badanie “Future of TV” przeprowadzone przez MPG Intelligence pokazuje tendencje i zmiany w przemyśle telewizyjnym.
0 1 0 0 0 25.07.2006Lato z Radiem i … z Harnasiem na półmetkuHarnaś, marka z portfolio Carlsberg Polska, już po raz trzeci została sponsorem cyklu imprez Lato z Radiem, jednej z największych, najbardziej znanych i najbardziej lubianych imprez plenerowych w okresie letnim. W tym roku są to imprezy szczególne, bo urodzinowe. Razem z Harnasiem „Lato” obchodzi swoje 35-lecie.
0 1 0 0 0 25.07.2006Program „Przyjaciele Sukcesu – Biznes Nabiera Dynamiki”Microsoft Dynamics, dział firmy Microsoft, dostarczający rozwiązania wspierające zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz oddziałach korporacji, przeprowadził pierwszy w Polsce unikatowy program doradczo-szkoleniowy dla najwyższej kadry zarządzającej średnimi przedsiębiorstwami. Ten projekt, będący inwestycją Microsoft Dynamics w przyszłość średnich firm w Polsce i jednocześnie odzwierciedleniem światowej strategii „Budujmy wspólnie biznes”, ma na celu dostarczenie polskim menadżerom inspiracji i wiedzy, które wesprą ich w skutecznej codziennej pracy oraz przyczynią się do szybkiego rozwoju ich firm. Pierwsza edycja programu „Przyjaciele Sukcesu” zakończyła się dużym sukcesem i na pewno będzie kontynuowana.
0 1 0 0 0 25.07.2006Option One na Malibu pod palmamiAgencja Option One - Sales & Marketing Services ruszyła z kolejną akcją prosprzedażową dla firmy Wyborowa SA. W kilkudziesięciu halach wielkopowierzchniowych na terenie całej Polski hostessy Option One promują w okresie wakacyjnym Malibu w klasycznej wersji kokos oraz w wersji ananas.
0 1 0 0 0 25.07.2006Ashlee Simpson twarzą marki SkechersAshlee Simpson, 21-letnia wschodząca gwiazda muzyki pop, twarzą marki Skechers w światowej kampanii reklamowej w 2007 roku. Podpisanie umowy z Ashlee to naturalny krok w polityce reklamowej marki - powiedział Michael Greenberg, prezes firmy Skechers.
0 1 0 0 0 25.07.2006I edycja programu „ORLEN. Bezpieczne drogi” – rozpoczętaPKN ORLEN wraz z Fundacją „Kierowca Bezpieczny” opracowały długofalowy program na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach pod nazwą „ORLEN. Bezpieczne drogi”.
0 1 0 0 0 25.07.2006Witaj po radosnej stronie życia. Coca-ColaCoca-Cola rozpoczyna kampanię „Witaj po radosnej stronie życia. Coca–Cola”, będącą integralną częścią międzynarodowej kampanii o nazwie „ Coke Side of Life”.