0 1 0 0 0 21.03.2006Call Center Poland obsługuje projekt AgoryCall Center Poland wspiera promocję "Gazety Wyborczej" pod hasłem „Gazeta Wyborcza w najniższej cenie w teczce”.
0 1 0 0 0 21.03.2006CANAL+ Cyfrowy i Telekomunikacja Polska testują telewizję przez ADSLCANAL+ Cyfrowy zawarł porozumienie z Telekomunikacją Polską w sprawie współpracy nad innowacyjnym na polskim rynku projektem biznesowym telewizji przez ADSL. Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie na rynek kompleksowej usługi triple-play w ramach której CYFRA+ będzie oferowana klientom Telekomunikacji Polskiej poprzez łącza szerokopasmowe TP wraz z dostępem do telefonii oraz Internetu.
0 1 0 0 0 21.03.2006FFCreation.com na Ścieżkach Biegowych NikeWraz z pierwszym dniem wiosny startuje przygotowana przez FFCreation.com strona „Ścieżki Biegowe Nike” www.sciezkibiegowe.pl. Na 22 trasach w sześciu miastach Polski początkujący i zaawansowani zwolennicy joggingu w praktyce znajdą mnóstwo przydatnych informacji oraz porad.
0 1 0 0 0 21.03.2006Grupa Casino i S4 namawiają do zostania ojcem i matką16 marca 2006 r. wystartowała nowa akcja promocyjna Grupy Casino – właściciela m.in. sieci hipermarketów Geant Polska – przygotowana przez Agencję Reklamową S4.
0 1 0 0 0 21.03.2006Marka WARTA jedną z najsilniejszych marek na rynku polskimRada Marek Superbrands przyznała marce WARTA tytuł Superbrand Polska 2005. Zadaniem Superbrands jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach.
0 1 0 0 0 20.03.2006Pierwszy Dzień Wiosny z Gazetą Wyborczą i RMF FMRMF FM i Gazeta Wyborcza, dzięki wspólnie organizowanej akcji "Pierwszy Dzień Wiosny", postanowiły rozprawić się z mroźną zimą.
0 1 0 0 0 20.03.2006McCann-Erickson dla firmy AlgidaAlgida poszerzyła portfolio lodów in-home Algida Śmietankowa o nowy smak: lody śmietankowo-śmietankowe. Wprowadzenie produktu wspiera kampania reklamowa, której celem obok poinformowania o nowym smaku, jest budowa głównego atrybutu marki: śmietankowości.
0 1 0 0 0 20.03.2006Nowe projekty w Cam Retail TicketDział CAM Media - Retail Ticket zorganizował ogólnopolską kampanię reklamową dla WINIAR na rewersach paragonów kasowych.
0 1 0 0 0 20.03.2006„Gazeta” pełna naukiJutro do „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony pierwszy z 21 bezpłatnych zeszytów o tematyce naukowej wraz z teczką do zbierania serii w prezencie. Kolejne odcinki cyklu będą się ukazywać z „Gazetą” codziennie do 14 kwietnia.
0 1 0 0 1 20.03.2006Nowa szata graficzna marki ŻywiecRozpoczęło się wprowadzanie nowej szaty graficznej marki Żywiec. Zmiany wprowadzane są w sposób ewolucyjny, a nowy logotyp wpisuje się w strategię komunikacyjną marki Żywiec, która podkreśla nowoczesny charakter marki i jej bogatą tradycję.