Wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online – badanie IAB Polska
  • 0
  • 1
28.04.2020

Wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online – badanie IAB Polska

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta w przypadku dalszej ekspansji Covid-19 nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z badania IAB Polska. Wśród bieżących konsekwencji epidemii dla prowadzenia działalności najczęściej wskazywano zmniejszenie przychodów (4 na 5 firm) oraz konieczność zmiany planów budżetowych (70%). Co trzeci respondent wskazał zachwianie płynności finansowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2020

GetBack wprowadzał w błąd nabywców obligacji – decyzja prezesa UOKiK

„Bezpieczna inwestycja”, „stabilna sytuacja finansowa firmy”, „ekskluzywna oferta” – tak przedstawiciele spółki GetBack wprowadzali konsumentów w błąd. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny uznał, że spółka dopuszczała się nieuczciwych praktyk rynkowych przy oferowaniu i sprzedaży obligacji korporacyjnych. Decyzja będzie pomocna przy dochodzeniu przez konsumentów roszczeń w sądach.