T‑Mobile oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej
  • 0
  • 1
28.04.2020

T‑Mobile oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej

T‑Mobile zawarł umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Operator stał się oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski do końca 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2020

Wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online – badanie IAB Polska

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta w przypadku dalszej ekspansji Covid-19 nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z badania IAB Polska. Wśród bieżących konsekwencji epidemii dla prowadzenia działalności najczęściej wskazywano zmniejszenie przychodów (4 na 5 firm) oraz konieczność zmiany planów budżetowych (70%). Co trzeci respondent wskazał zachwianie płynności finansowej.