0 1 27.11.2007Papaya Group z Polską Akcją Humanitarnąpublic relations TweetAgencja Papaya Group wesprze PAH przy organizacji i nagłośnieniu Świątecznego Stołu Pajacyka.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.11.2007AMS Sponsorem Roku arts & businessAMS otrzymał tytuł „Sponsora Roku arts & business – przedsiębiorstwo duże” w konkursie Arts & Business Awards 2007 . W uzasadnieniu przyznania nagrody podkreślono „konsekwentne wsparcie dla instytucji kultury, promocję wydarzeń kulturalnych oraz działania edukacyjne w ramach konkursów Galerii Plakatu AMS”.
0 1 0 0 0 27.11.2007600 000 dzieci wie więcej o bezpieczeństwiePakiety edukacyjne „Droga i ja” po raz ósmy trafiły do szkół w całej Polsce. Tym samym liczba dzieci zaangażowanych w program Renault Bezpieczeństwo dla Wszystkich wzrosła do ponad 600 tysięcy.
0 1 0 0 0 27.11.2007Comarch NonLife Insurance w PZU SAComarch podpisał umowę z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń SA (PZU SA) na dostarczenie i wdrożenie kompleksowego rozwiązania informatycznego do obsługi ubezpieczeń finansowych. Umowa obejmuje wdrożenie autorskich systemów Comarch oferowanych na rynek ubezpieczeń oraz dostosowanie tych rozwiązań do wymagań PZU SA.
0 1 0 0 0 27.11.2007Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocjiW dniach 22-23 listopada 2007 r. w Warszawie odbyła się konferencja „Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji” rozpoczynająca trzecią edycję programu Bramy Kraju – pierwszego kompleksowego programu marketingu miejskiego, autorskiego projektu AMS SA. Tematem przewodnim konferencji była mała architektura i meble miejskie, ale sam temat został zaprezentowany w szerokim kontekście miasta i spojrzenia na jego rozwój i potrzeby z różnych punktów widzenia.