600 000 dzieci wie więcej o bezpieczeństwie
  • 0
  • 1
27.11.2007

600 000 dzieci wie więcej o bezpieczeństwie

Pakiety edukacyjne „Droga i ja” po raz ósmy trafiły do szkół w całej Polsce. Tym samym liczba dzieci zaangażowanych w program Renault Bezpieczeństwo dla Wszystkich wzrosła do ponad 600 tysięcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2007

Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji

W dniach 22-23 listopada 2007 r. w Warszawie odbyła się konferencja „Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji” rozpoczynająca trzecią edycję programu Bramy Kraju – pierwszego kompleksowego programu marketingu miejskiego, autorskiego projektu AMS SA. Tematem przewodnim konferencji była mała architektura i meble miejskie, ale sam temat został zaprezentowany w szerokim kontekście miasta i spojrzenia na jego rozwój i potrzeby z różnych punktów widzenia.