Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji - Marketing przy Kawie
Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji
  • 0
  • 1
27.11.2007

Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji

W dniach 22-23 listopada 2007 r. w Warszawie odbyła się konferencja „Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji” rozpoczynająca trzecią edycję programu Bramy Kraju – pierwszego kompleksowego programu marketingu miejskiego, autorskiego projektu AMS SA. Tematem przewodnim konferencji była mała architektura i meble miejskie, ale sam temat został zaprezentowany w szerokim kontekście miasta i spojrzenia na jego rozwój i potrzeby z różnych punktów widzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2007

26 listopada 2007