0 1 0 0 0 30.11.2007UBS otwiera nowe centrum usługowe w PolsceUBS otwiera nowe centrum usługowe w Krakowie, rozszerzając tym samym swój potencjał offshoringowy na Europę Środkową. UBS Poland Service Centre będzie zapewniać jednostkom organizacyjnym UBS usługi w zakresie wsparcia merytorycznego (np. analityka), usługi BPO (np. przetwarzanie transakcji i danych) oraz usługi informatyczne.
0 1 0 0 0 30.11.2007Trzy przetargi dla Ancla ConsultingAgencja Ancla Consulting została zaproszona do udziału w trzech przetargach na pełną obsługę reklamową.
0 1 0 0 0 30.11.2007b&j i nowości AmikiAgencja b&j przygotowała dla Amiki nowe materiały BTL, związane z wprowadzeniem na rynek dwóch typów pralek – Easytronic i Megatronic oraz pakietu Assistance.
0 1 0 0 0 30.11.2007Apsys zmienia swoją identyfikację wizualnąApsys Polska rozpoczęła zmianę systemu identyfikacji wizualnej. Obejmuje ona wprowadzenie nowego logotypu i elementów graficznych oraz nowej linii reklam korporacyjnych. Realizacja projektu w Polsce potrwa do końca roku. Równoległe działania prowadzone są w macierzystym oddziale firmy we Francji.
0 1 0 0 0 30.11.2007Dom mediowy MediaVest pracuje dla marki Top SecretDom mediowy MediaVest wygrał przetarg na obsługę marki odzieżowej Top Secret, należącej do firmy Top Secret Sp. z o.o. Oprócz MediaVestu w przetargu startowały jeszcze dwa domy mediowe. Ich nazwy podobnie jak wartość budżetu nie zostały ujawnione.
0 1 0 0 0 30.11.2007McDonald’s w nowej odsłonieW dniu 21 listopada 2007 r. ruszyła nowa strona McDonald’s dostępna pod adresem www.mcdonalds.pl. McDonald’s powierzył projekt i jego realizację agencji Endorfine, która przygotowała stronę w konsultacji z DDB Warszawa.
0 1 0 0 0 30.11.2007Zimowa kampania telewizyjna marki Mieszko3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod hasłem "Mieszko Królestwo Nadzienia". Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.
0 1 0 0 0 30.11.2007Adweb przejmuje agencję ArkadiaAgencja Interaktywna Grupa Adweb przejęła Studio Multimedialne Arkadia poszerzając tym samym bazę obsługiwanych klientów i zaplecze usług.
0 1 0 0 0 30.11.2007Shell wśród najsilniejszych marek na polskim rynkuMarka Shell została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku otrzymując tytuł Superbrand Polska. Jest to już III edycja projektu Superbrands w naszym kraju, której inicjatorem jest agencja - The Superbrands Ltd. - powołana do życia w połowie lat 90’ w Londynie.
0 1 0 0 0 30.11.2007Kampania telewizyjna marki Anna16 listopada ruszyła pierwsza kampania telewizyjna dzbankowych filtrów do wody marki Anna pod hasłem „Czysta woda – źródło zdrowia”.