0 1 0 0 0 24.08.2007Panel dyskusyjny „Żywot rzecznika prasowego”Dolnośląski Oddział PSPR zaprasza na spotkanie, które odbędzie się 17 września o godzinie 18. W Auli Dolnośląskiej Wyższej Szkoły Edukacji, przy ul. Strzegomskiej 55 zorganizowany zostanie panel dyskusyjny:"Żywot rzecznika prasowego".
0 1 0 0 0 24.08.2007Rusza kampania reklamowa PCM27 sierpnia rusza kampania reklamowa Polskiego Centrum Marketingowego. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Firmy. Stanowi ona element strategii, której realizację rozpoczęliśmy na początku roku. Kampania prowadzona będzie w portalu Onet.pl.
0 1 0 0 0 24.08.2007E.C.H.O. Communications w Ogrodach NaturyW sierpniu 2007 wrocławska Agencja E.C.H.O. Communications rozpoczęła współpracę z firmą Synthe Polska Sp. z o.o., producentem soków owocowych i warzywnych pod markami "Ogrody Natury", "Fresh Juice", "Smoothie" i "Domowa Spiżarnia".
0 1 0 0 0 24.08.2007Wściekły konsument w SieciA. Meller, Internetowe bojkoty, "Internet Standard", 10.08.2007Podobno krytyczna opinia niezadowolonego klienta potrafi szybko dotrzeć do 50 osób. Oczywiście tylko w realu. W Internecie wyjątkowo nieustępliwi klienci zakładają stosowne blogi i nawołują do bojkotów konsumenckich, których następstwa - przede wszystkim wizerunkowe - mogą być odczuwalne nawet dla dużych firm. Motywami działania nie muszą być jedynie osobiste przejścia z daną firmą. Wyjątkowo negatywnie oceniane jest też przeprowadzanie testów na zwierzętach, łamanie praw człowieka, finansowanie niepopularnych rządów, nieuczciwa konkurencja i oszukiwanie konsumentów. W artykule także o możliwościach stosowania zachodnich praktyk konsumenckich w polskich warunkach.
0 1 0 0 0 24.08.2007Zdjęcie kampanii promocyjnej Gdańska wyróżnione na International Photography AwardsUtalentowany gdański fotografik Michał Szlaga zdobył dwa pierwsze miejsca oraz wyróżnienie w konkursie fotograficznym Pilsner Urquell International Photography Awards 2007, który jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych na świecie.
0 1 0 0 0 24.08.2007Miasto – Komunikacja – Reklama, czyli Gift Trendy 20075 września 2007, tj. drugiego dnia targów Euro-Reklama Gift Expo odbędzie się konferencja "Miasto–Komunikacja–Reklama. Gift Trendy 2007" poświęcona promocji miast i regionów. Udział w konferencji to szansa na zapoznanie się z najnowszą wiedzą dotyczącą kształtowania wizerunku miast i regionów poprzez narzędzia PR. Będzie to już drugie spotkanie przedstawicieli branży reklamowej i środowiska odpowiedzialnego za promocję miast i regionów. Tym razem polscy i zagraniczni eksperci rozmawiać będą o roli upominku, pamiątki turystycznej w promocji miasta, regionu.
0 1 0 0 0 24.08.2007Antygrawitacja w stylu HouseLekkość i modowe wyrafinowanie – to motywy przewodnie ruszającej właśnie ogólnopolskiej kampanii reklamowej nowej kolekcji House Jesień/Zima 2007. Lewitujące layouty pojawią się głównie na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych w większych polskich miastach.
0 1 0 0 0 24.08.2007Konferencja Gold Standard – jak budować satysfakcję klientów2 października 2007 roku w Hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się specjalistyczna konferencja Gold Standard "Budowa Satysfakcji Klienta". Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie tworzyć pozytywne relacje z klientami firmy.
0 1 0 0 0 24.08.2007Business Superbrands dla BarlinkaMarka Barlinek została wyróżniona tytułem Business Superbrands jako jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business na polskim rynku. Ranking marek sektora B2B to pierwszy tego typu projekt organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. − brytyjskiej organizacji promującej ideę brandingu już w 70 krajach na całym świecie.
0 1 0 0 0 24.08.2007NaKanapie.pl – nowy serwis dla moli książkowych23 sierpnia ruszył nowy serwis kulturalny NaKanapie.pl - serwis o książkach i dla społeczności czytelników książek.