Reklama OOH w Polsce w III kwartale 2018 r.
  • 0
  • 1
14.11.2018

Reklama OOH w Polsce w III kwartale 2018 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w III kwartale i po dziewięciu miesiącach 2018 r. Dane zostały przygotowane we współpracy z domem mediowym Starcom (Publicis Media).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 listopada 2018

13 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2018

UKE nałożył 9,1 mln zł kary na Orange Polska za wysyłanie SMS-ów marketingowych bez zgody klientów

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej stwierdził, że Orange Polska wykorzystywała automatyczne systemy wywołujące do celów marketingu bezpośredniego, nie mając wymaganych w takim wypadku zgód abonentów lub użytkowników końcowych. W trakcie postępowania ustalono, że zostało wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS z naruszeniem prawa telekomunikacyjnego. Na firmę nałożono kary w łącznej wysokości 9,1 mln zł.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2018

43% Polaków kupuje odzież przynajmniej raz w miesiącu. Badanie KPMG

Polski rynek odzieżowo-tekstylny należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wartość produkcji sprzedanej sektora w 2016 r. wynosiła blisko 30 mld zł. Ponad 40% konsumentów przyznaje, że kupuje odzież przynajmniej raz w miesiącu – wynika z raportu „Rynek mody w Polsce”, przygotowanego przez KPMG w Polsce we współpracy z Akademią Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.