1 0 0 0 0 17.10.2018„Nie skreślaj życia tak prędko” – poszkodowani w wypadkach samochodowych mówią w kampanii o nadmiernej prędkościProblem nadmiernej prędkości w ruchu drogowym to temat kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Tytuł działań to: „Nie skreślaj życia tak prędko”. Akcja została zainaugurowana 15 października przez wiceministra infrastruktury Marka Chodkiewicza i sekretarza Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Konrada Romika.
0 0 0 0 0 17.10.2018Wiedźma, zaklęcia i Jacek Majchrowski. Małgorzata Wassermann publikuje spot wyborczyKandydująca na prezydenta Krakowa Małgorzata Wassermann zaprezentowała spot wyborczy. Ukazuje w nim wieloletniego włodarza miasta – Jacka Majchrowskiego. W krótkim filmie przychodzi on do wiedźmy.
0 0 0 0 0 17.10.2018Astma, niedotlenienie narządów, choroby układu krążenia – przed tym ostrzegają kreacje OOH w Poznaniu. Teaser akcjiNa ścianach budynków i nośnikach OOH w Poznaniu pojawiły się tajemnicze napisy. Na czerwonym tle przeczytać można m.in.: astma, kaszel, podwyższone ciśnienie krwi czy niedotlenienie narządów. To akcja teaserowa, która ma wyjaśnić się wkrótce.
0 0 0 0 0 17.10.2018Żabka wybrała agencję Spacecamp do obsługi social mediaŻabka Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji w social media. Wybrała w nim ofertę agencji Spacecamp (część platformy Brand New Galaxy).
0 5 0 0 0 16.10.2018„Głodni pomagania” – kampania Polskiego Czerwonego Krzyża na temat niedożywieniaPolskie gwiazdy deklarowały, że są głodne. Takie ich wizerunki można było oglądać od początku października na billboardach, w mediach społecznościowych i wagonach warszawskiego metra. Była to zapowiedź kampanii, której cel został ujawniony 16 października. Gwiazdy okazały się głodne niesienia pomocy. Teaser dotyczył kampanii PCK.
0 0 0 0 0 16.10.2018Już w listopadzie 9. edycja konferencji o e-commerce w branży farmaceutycznej13 i 14 listopada w Warszawie odbędzie się IX E-m@rketing & Omnichannel Strategies for Pharma & Medical. Konferencja poświęcona jest wyzwaniom, przed którymi stoją firmy farmaceutyczne w obszarach digital i omnichannel.
0 3 0 0 0 16.10.2018Marka Swarovski obsługiwana przez Fashion Agency AliganzaMarka biżuterii Swarovski nawiązała współpracę z Fashion Agency Aliganza. Od 15 października agencja prowadzi media relations oraz showroom marki. Zajmuje się także projektami specjalnymi i współpracą z influencerami.
0 1 0 0 0 16.10.2018Nie czujemy się związani z naszymi domami. Wyniki badania IkeiIkea Group i INGKA Holding co roku publikują raport dotyczący tego, jak żyją współcześni ludzie i jak odnoszą się do konkretnych aspektów związanych z ich domami. Tegoroczne badanie pokazało, że znaczna część respondentów nie czuje się związana z miejscem, w którym mieszka.
0 5 0 0 0 16.10.2018Powstała internetowa poradnia influencer marketinguBranżowi eksperci utworzyli facebookową grupę Poradnia influencer marketingu. Ma to być przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych platform społecznościowych. Projekt powstał z inicjatywy Kamila Bolka, CMO w LifeTube.
0 5 0 0 0 16.10.2018Powstał Grant – model człowieka przystosowanego do pracy w branży reklamowej. To następca słynnego Grahama zdolnego przeżyć wypadek samochodowySłynna australijska kampania „Meet Graham” dotyczyła bezpieczeństwa ruchu drogowego. Przedstawiała jedynego człowieka zdolnego przeżyć poważny wypadek samochodowy. Zdobyła Grand Prix na festiwalu Cannes Lions 2017. Teraz doczekała się parodii. Agencja Cummins & Partners przygotowała model człowieka, którego ciało jest przystosowane, by przetrwać trudy pracy w reklamie.