0 0 0 0 0 6.02.2018Czwarta edycja Auli Kraków już pod koniec lutego27 lutego odbędzie się czwarta edycja konferencji Aula Polska Kraków. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będą marketingowe trendy w 2018 roku.
0 0 0 0 0 6.02.2018Kuria marketerów w IAA PolskaW strukturze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy powstała reprezentacja największych reklamodawców w Polsce. Pierwszym projektem, który będzie realizowany z inicjatywy tzw. kurii marketerów, jest przygotowanie założeń do modyfikacji badania mediów. Ma ono w większym stopniu odpowiadać na potrzeby reklamodawców. Projekt ten poprowadzi Tadeusz Żórawski.
0 0 0 0 1 6.02.2018Chief growth officer Publicisu przewiduje, że reklamy w ciągu najbliższych 5 lat będą docierać do konsumentów o około 30% rzadziejRishad Tobaccowala, chief growth officer Publicis Group przewiduje, że możliwość docierania z reklamą do konsumentów zmniejszy się w ciągu następnych pięciu lat o 20–30%. Wpłynie na to wiele czynników. Przede wszystkim to, że dla większości odbiorców kontakt z reklamami jest po prostu przykry.
0 0 0 0 0 6.02.2018Nomad Fund inwestuje w Brand New GalaxyBrand New Galaxy pozyskało kluczowego inwestora – Nomad Fund. Wybór partnera inwestycyjnego ma zapewnić platformie przestrzeń do utrzymania tempa dynamicznego wzrostu.
0 0 0 0 2 6.02.2018Firma promuje się sprzecznie z dobrymi obyczajami? Ujawnimy dane kierownictwa – zapowiada Stowarzyszenie Twoja SprawaDo blisko stu największych agencji reklamowych w Polsce zostały rozesłane listy polecone. Ich nadawcą jest Stowarzyszenie Twoja Sprawa. Organizacja informuje w nich, że od 2018 r. wprowadza zasadę publicznego informowania o osobach sprawujących funkcje kierownicze u tych reklamodawców, którzy będą podejmować działania marketingowe i promocyjne sprzeczne z dobrymi obyczajami. Zwłaszcza jeśli będą one godzić w interes dzieci i młodzieży.
3 0 0 0 0 6.02.2018Małgorzata Kożuchowska w spocie Avonu reżyserowanym przez Marcina TyszkęAvon rozpoczął kampanię promującą kolekcję perfum Eve. Wzięła w niej udział ambasadorka marki Małgorzata Kożuchowska. Autorem zdjęć do kampanii jest Marcin Tyszka. Fotograf sprawdził się również w roli reżysera spotów, które zostały nakręcone w Bangkoku.
0 0 0 0 0 6.02.2018Formalny finał integracji Saatchi & Saatchi i Interactive SolutionsSaatchi & Saatchi zamyka 4-letni okres integracji wewnętrznej formalnym przejęciem Interactive Solutions. Firma będzie kontynuowała działalność, prowadząc dwa biura: w Warszawie i Poznaniu. Agencją liczącą 400 osób kieruje Krzysztof Andrzejczak.
0 4 0 0 0 6.02.2018Wynagrodzenia w pionie sprzedaży w 2017 r.Firma Sedlak & Sedlak przygotowała „Raport płacowy 2017”. W ramach pionu sprzedaży wyszczególniono 57 różnych stanowisk pracy z 9 specjalizacji, na których zatrudnionych było 35 716 pracowników.
1 0 0 0 0 5.02.2018ING Bank Śląski promuje kredyty na cele ekologiczneING Bank Śląski wprowadził do oferty kredyty na cele ekologiczne. Promuje je spot z udziałem Marka Kondrata. Wykorzystano w nim fragment utworu „Krakowski spleen” zespołu Maanam.
0 1 0 0 0 5.02.2018„Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Fundacja uwarzyła piwo KRS 0000 338 803Ruszyła kampania fundacji Rak’n’Roll „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Organizacja poprzez zastosowaną grę słowną zwraca uwagę, że do działania potrzebuje 1% podatku, który pomoże jej podopiecznym przejść przez raka. O akcji przypominać ma specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie KRS 0000 338 803.