0 1 0 0 0 30.01.2019„Kim są polscy użytkownicy TikToka?” – raport GetHeroTikTok to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie. Dla wielu jej fenomen wciąż pozostaje zagadką. Agencja GetHero zajmująca się influencer marketingiem sprawdziła, kim są użytkownicy tej aplikacji w Polsce.
0 0 0 0 0 30.01.2019KFC w Singapurze dodaje sztuczny palec do zestawówJedzenie skrzydełek z kurczaka i jednoczesne używanie smartfonu jest trudne – do takiego wniosku doszła sieć KFC. Postanowiła rozwiązać ten problem, dodając do jedzenia... sztuczny palec.
1 0 0 0 0 30.01.2019Coca-Cola w spocie na Super Bowl cytuje Warhola i docenia różnorodnośćMarka Coca-Cola zaprezentowała spot przygotowany na tegoroczny Super Bowl. W animowanym filmie celebruje różnorodność. Wideo podsumowano słowami Andy’ego Warhola.
2 0 0 0 0 30.01.2019Liv – wirtualna ambasadorka Renault KadjaraSpecjalnie na potrzeby kampanii promującej SUV-a Renault Kadjar powstała Liv. To wirtualna ambasadorka marki. Nad jej stworzeniem pracowało ponad 100 osób.
0 1 0 0 0 30.01.2019LOT z międzynarodową kampanią walentynkowąPod koniec stycznia ruszyła kampania „Walentynki z LOT”. Informowała o promocyjnej ofercie, w ramach której można było kupić bilety lotnicze do Europy, Azji i Ameryki Północnej w cenie od 179 zł. Działania prowadzone były w dziesięciu krajach.
3 3 0 0 2 29.01.2019Zara zmienia logo wbrew trendom w designieZara zmieniła logo. Poszła jednak w przeciwnym kierunku niż wiele innych marek z branży mody. Zamiast na minimalizm postawiła na znak bardziej dekoracyjny.
0 1 0 0 0 29.01.2019TikTok zaprezentował pierwszą reklamę w serwisieNiespełna pół roku temu w miejsce Musical.ly pojawił się TikTok. 26 stycznia 2019 r. serwis pokazał pierwszą reklamę.
1 0 0 0 0 29.01.2019Konsument oskarża reklamę Oreo o oswajanie dzieci z nekrofiliąDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na internetową reklamę ciastek Oreo (Mondelez Europe Services). Skarżący uznał, że oswaja ona dzieci z nekrofilią.
0 0 0 0 0 29.01.2019Brytyjscy vlogerzy promują Łódź w kampanii Portu Lotniczego im. Władysława ReymontaRozpoczęła się kampania Portu Lotniczego w Łodzi, promująca tanie połączenia lotnicze między Londynem a Łodzią. Do współpracy wybrano trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii. Odwiedzą oni polskie miasto i przygotują materiały promocyjne.
0 0 0 0 1 29.01.2019Celebryci w akcji Noizz „Coś dla planety”Portal Noizz zainaugurował długofalową kampanię proekologiczną „Coś dla planety”. Redakcja będzie zachęcać do większego zaangażowania w ochronę naszego otoczenia.