Konsument oskarża reklamę Oreo o oswajanie dzieci z nekrofilią - Marketing przy Kawie
Konsument oskarża reklamę Oreo o oswajanie dzieci z nekrofilią
  • 1
  • 0
29.01.2019

Konsument oskarża reklamę Oreo o oswajanie dzieci z nekrofilią

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na internetową reklamę ciastek Oreo (Mondelez Europe Services). Skarżący uznał, że oswaja ona dzieci z nekrofilią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55506 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 stycznia 2019