0 1 0 22.10.2019RODO: rok obowiązywania w branży internetowej. Raport IAB PolskaPrzepisy RODO istotnie zmieniły sposób funkcjonowania firm internetowych i realizowanych przez nie procesów biznesowych. Dotyczy to również wykorzystywanych platform technologicznych oraz architektury danych, poprzez które zbierane, przechowywane i zarządzane są dane osobowe. Raport przygotowany przez ekspertów IAB Polska zawiera szerokie podsumowanie funkcjonowania przepisów po pierwszym roku, interpretacje oraz dobre praktyki RODO w branży internetowej.
0 2 0 22.10.2019Związany i bity prezydent Trump w reklamie marki odzieżowejNa Times Square zawisł ogromny billboard ukazujący kobietę wymierzającą cios skrępowanemu Donaldowi Trumpowi. To reklama marki odzieżowej Dhvani.
1 1 0 22.10.2019Hulajnoga u psychoterapeuty w spocie ING BŚRusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Głosu pojazdowi w reklamie użyczył Czesław Mozil.
1 3 0 22.10.2019Brzeg Warty wysprzątany z kapsli. Powstał z nich banerMarka sklepów z alkoholem Duży Ben oraz Poznań zorganizowali wspólną akcję „Posezonowe sprzątanie brzegów Warty”. W jej ramach poznaniacy zebrali prawie 300 kg kapsli, czyli blisko 56 tys. sztuk. Wykorzystano je do stworzenia instalacji, która została wyeksponowana przy ul. Głogowskiej.
0 6 0 22.10.2019 Aktualizacja: 15:0822.10.2019„Przedkładamy zyski ponad walkę ze zmianami klimatycznymi” – fałszywy plakat PKO BP zawisł w PoznaniuNa skrzyżowaniu ulic Hetmańskiej i Głogowskiej w Poznaniu pojawił się plakat. Do złudzenia przypomina reklamy PKO BP. Informuje o finansowaniu przez bank budowy elektrowni Ostrołęka C.
0 1 0 22.10.2019Wybory do zarządu Klubu Twórców ReklamyRuszyły wybory do zarządu Klubu Twórców Reklamy. Kandydować mogą wszyscy jurorzy dotychczasowych edycji konkursu KTR – osoby, dla których ważne są kreatywność, integracja oraz siła i uznanie dla branży. Zgłoszenia można nadsyłać do 8 listopada.
0 1 0 21.10.2019Netflix zwiększa wydatki na marketing i treści. Jednocześnie walczy z zadłużeniemNetflix zamierza zwiększyć wydatki na marketing i treści w ostatnim kwartale roku finansowego. Tymczasem zadłużenie firmy przekroczyło już 12 mld dol.
1 0 0 21.10.2019Piątuś radę da – startuje kampania jogurtów OSM Piątnica z nowym brand heroOSM Piątnica rozpoczęła kampanię jogurtów Piątuś. Pojawia się w niej nowy bohater – łoś.
0 0 0 21.10.2019Grupa Piotr i Paweł – sąd oddalił umorzenie postępowania sanacyjnego16 października 2019 r. Sąd Okręgowy w Poznaniu Wydział Odwoławczy zmienił postanowienie o umorzeniu postępowania sanacyjnego spółki Grupa Piotr i Paweł i oddalił wszystkie wnioski o umorzenie. Tym samym restrukturyzacja będzie kontynuowana zgodnie z harmonogramem.
2 6 0 21.10.2019Cyber Marian i Krzysztof Ibisz w świecie gier w filmie AceraYoutuber Cyber Marian opublikował film „Wciągnęło mnie do gier 2”. Staje się w nim głównym bohaterem znanych gier. W filmie wystąpili także influencerzy Epic Cheat Meal, Izak i Randall, a także Krzysztof Ibisz. Wideo powstało we współpracy z firmą Acer.