0 3 0 0 0 16.04.2019Bartosz Wilim i Marcin Żukowski otwierają NieagencjęNa rynku debiutuje Nieagencja. To nowa marka, która specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Na jej czele stoją Bartosz Wilim i Marcin Żukowski.
0 0 0 0 0 16.04.2019„Nastolatki 3.0” – raport NASK PBSDzisiejsi nastolatkowie nie rozstają się ze smartfonami. Ogólnopolskie badanie przeprowadzone przez Państwowy Instytut Badawczy NASK wśród uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych pokazuje, że młodzież aktywnie korzysta z Internetu średnio przez ponad 4 godziny dziennie. Smartfon jest najczęściej wykorzystywanym do tego urządzeniem. Bez niego nie wyobraża sobie funkcjonowania co szósty młody człowiek (15,7% ).
1 0 0 0 0 15.04.2019L’Oréal udostępnia narzędzie do autodiagnozy stanu skóryNależąca do L’Oréal marka La Roche-Posay wprowadziła narzędzie do diagnostyki punktowej, wykorzystujące sztuczną inteligencję. Ocenia ono kondycję skóry i dostarcza zaleceń dotyczących pielęgnacji.
0 0 0 0 0 15.04.2019Producent słodyczy ETi rozpoczyna współpracę z agencją UMETi European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands.
1 0 0 0 0 15.04.2019„Po nitce do…” – Subway rusza z kampanią kanapek w limitowanej ofercieRozpoczęła się kampania marki Subway. W drugim kwartale roku lokale tej sieci proponują m.in. sandwicza Kurczak Mango Habanero. Przygotowano spot wideo, w którym główna bohaterka, nieco znudzona pracą w sklepie odzieżowym, wpada na kreatywny pomysł.
1 0 0 0 0 15.04.2019Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do ofertyWartość polskiego rynku kosmetycznego wynosi obecnie około 16 mld zł*. Tym samym osiągnął on 6. miejsce pod względem wielkości w Europie. Według prognoz do 2021 r. jego wartość ma wzrosnąć do 20 mld zł**. Szczególnie dynamicznie rozwija się w Polsce w tym segmencie sprzedaż internetowa. Widząc potencjał rozwoju, Zalando wprowadziło w grudniu 2018 r. do swojej oferty kategorię kosmetyków. Teraz promuje ją w kampanii.
0 1 0 0 0 15.04.2019Mindshare Polska z nową strukturą e-commerceDom mediowy Mindshare Polska stworzył nową strukturę wewnątrz agencji – Shop+. Tym samym rozwija kompetencje internetowe oraz integruje procesy e-commerce mające na celu spektakularne zwiększenie biznesu klienta.
1 4 0 0 0 15.04.2019„Robimy dom. Cały dom!” – wystartowała kampania marki Black Red WhiteMarka meblarska Black Red White rozpoczęła kampanię „Robimy dom. Cały dom!”. Tym razem pokazuje różnorodność swojego asortymentu, przekonując, że jej sklepy to idealne miejsce na kompleksowe zakupy wnętrzarskie.
0 1 0 0 1 15.04.2019Poznań usunie billboardy z centrum? Jest projekt uchwały krajobrazowejWładze Poznania przedstawiły projekt uchwały krajobrazowej. Zakłada on usunięcie z centrum miasta billboardów o powierzchni 18 metrów kwadratowych.
1 8 0 0 1 14.04.2019Powstał cmentarz upamiętniający postacie, które zginęły w serialu „Gra o tron”Cmentarz złożony z monumentalnych rzeźb, nazwany „Grave of Thrones”, powstał w parku w Sydney. Czasową instalację stworzyła stacja telewizyjna Foxtel, która emituje w Australii ósmy sezon serialu.