0 0 0 0 0 28.08.2017Producent inteligentnych rozwiązań do domu Fibaro wybrał agencję mediowąValue Media (Group One) zajmie się przygotowaniem strategii mediowej i zakupem mediów dla firmy Fibaro. Długofalowa współpraca obejmie zaawansowane działania w obszarze Internetu oraz kampanię telewizyjną.
0 0 0 0 0 28.08.2017Oshee kupuje Kingę PienińskąFirma Oshee została nowym właścicielem marki naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Podpisała umowę zakupu 100% jej udziałów. Skutkuje to całościowym przejęciem marki wraz z zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem zatrudnionym w spółce.
0 0 0 0 0 28.08.2017„Mobile is spicy” – raport na temat rynku mobilnego agencji Spicy Mobile60% Polaków korzysta ze smartfonów, a nasz rynek mobilny należy do najdynamiczniej rozwijających się w Europie. 1/3 konsumpcji Internetu odbywa się na urządzeniach mobilnych. Stale rośnie także udział mobile w inwestycjach w reklamę online – pokazuje raport Spicy Mobile.
1 1 0 0 0 28.08.2017Inea zapewnia: „Bardzo, ale to bardzo nam na Tobie zależy”„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na Tobie zależy” – to wybrane hasła kampanii wizerunkowej marki Inea. Całość prowadzona jest pod wspólnym motywem: „Dobrzy ludzie od Internetu”.
0 1 0 0 0 28.08.2017Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia w reklamie nowy styl Ż28 sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące warianty Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter.
1 2 0 0 0 28.08.2017Łukasz Piszczek w kampanii telewizyjnej firmy KrispolFirma Krispol, producent bram, okien i rolet, rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka. Działania kierowane są do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont.
0 1 0 0 0 28.08.2017W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamie online dominują baneryŚrodkowoeuropejskie kampanie reklamowe online bazują głównie na formatach typu baner. Formaty typu rich media są wybierane rzadziej – wynika z raportu „Gemius AdMonitor”.
0 0 0 0 0 28.08.2017Reklama porównawcza Plusa narusza normy Kodeksu etyki reklamyW kwietniu 2017 r. Plus promował w telewizji ofertę Ja+ na kartę. W reklamie bohaterka przymierzała sukienki w kolorach charakterystycznych dla konkurencyjnych operatorów. Orange Polska złożył w tej sprawie skargę do Komisji Etyki Reklamy. Uznano, że kreacja narusza normy Kodeksu etyki reklamy.
0 0 0 0 0 25.08.2017Gorsze wyniki finansowe holdingów reklamowych. Skutki ekspansji reklamowej Google i FacebookaSpadła wartość akcji WPP i wszystkich pozostałych globalnych holdingów reklamowych. Wywołało to niepokój inwestorów giełdowych. Reklamodawcy oszczędzają. Starają się zawierać umowy bezpośrednio z globalnymi gigantami technologicznymi, takimi jak Google i Facebook.
0 2 0 0 0 25.08.2017Lidlaki jak Świeżaki? Lidl wprowadza własną kolekcję maskotekLidl zaprezentował Lidlaki, czyli pluszowe maskotki przypominające warzywa. Ma to być odpowiedź na prośby i pytania klientów. Zabawki do złudzenia przypominają jednak Świeżaki, które dostępne są w Biedronce.