1 1 0 0 0 25.01.2019Piłkarze i kibice w spocie „Prawdziwa Wisła”Wystartowała kampania reklamowa wspierającą sprzedaż karnetów na wiosenne mecze Wisły Kraków. W spocie wystąpił m.in. Jakub Błaszczykowski.
1 0 0 0 0 24.01.2019Bank HSBC odświeża markę i wprowadza własny motyw dźwiękowyDźwiękowa tożsamość marki HSBC to kolejny element odświeżenia brandu. Proces ten ma pomóc w dotarciu do coraz bardziej zajętych i rozproszonych konsumentów. Motyw dźwiękowy i rozwijający go utwór skomponował znany z muzyki elektronicznej artysta Jean-Michel Jarre.
0 0 0 0 0 24.01.2019Volkswagen Financial Services obsługiwany reklamowo przez agencję V&PPrzetarg na świadczenie usług reklamowych dla marki Volkswagen Financial Services w Polsce wygrała agencja V&P. Zakres prac obejmuje kompleksową obsługę marki. Umowę podpisano na trzy lata, począwszy od stycznia 2019 r.
0 0 0 0 0 24.01.2019Brytyjski urząd rozszerza dochodzenie w sprawie niepoprawnego oznaczania sponsorowanych wpisówThe Competition and Markets Authority zapowiedział rozszerzenie dochodzenia w sprawie tego, jak internetowi influencerzy promują produkty online. Teraz przyjrzy się też roli platform społecznościowych.
0 0 0 0 0 24.01.2019Go Sport z nową agencją PRFirma Go Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture.
1 0 0 0 0 24.01.2019Theresa May w rekrutacyjnym spocie brytyjskiego studia produkcyjnegoLondyńskie Studio Yes zajmujące się produkcją filmową prowadzi rekrutację. Obok tradycyjnego ogłoszenia firma przygotowała humorystyczny film, którego bohaterką jest... premier Theresa May.
0 0 0 0 0 24.01.2019UOKiK nałożył karę na Black Red WhiteReklamy promocji w Black Red White z czerwca 2017 r. wprowadzały w błąd. Hasło „Meble i dodatki bez VAT” sugerowało, że taniej można kupić wszystkie produkty, a nie tylko wybrane. UOKiK nałożył na spółkę ponad 260 tys. zł kary.
0 1 0 0 0 24.01.2019Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w kampanii „Akademii smaku” BoschaBosch rozpoczął kolejną odsłonę kampanii promującej projekt „Akademia smaku”. Tym razem w działania zaangażowano znaną projektantkę wnętrz, Dorotę Szelągowską i szefa kuchni, Mateusza Gesslera.
0 1 0 0 0 24.01.2019Europejska piłka nadal przeżywa hossę. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 8,3 mld euroReal Madryt wrócił na pozycję lidera klubów piłkarskich o największych przychodach na świecie. W sezonie 2017/2018 jego przychody wyniosły rekordowe 750 mln euro. Na drugim miejscu znalazła się FC Barcelona, na trzecim zwycięzca z poprzednich lat – Manchester United. Przychody dwudziestki największych futbolowych drużyn wyniosły 8,3 mld euro, o 6% więcej niż rok wcześniej. To najważniejsze wnioski z 22. edycji raportu „Football Money League” firmy Deloitte.
0 2 0 0 0 24.01.2019Kampania „Interia bez hejtu”W związku z wydarzeniami w Gdańsku i poruszeniem, jakie wywołały, Grupa Interia.pl uruchomiła akcję wspierającą walkę z mową nienawiści w polskim Internecie. Kampania ma zwrócić uwagę czytelników portalu na skalę zjawiska, zachęcić do refleksji, a także wyposażyć ich w narzędzia do przeciwstawiania się hejtowi.